تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرقی شدن جریان قدرت و کشاکش در سیاست بین‌الملل

هرچند بسیار زود است که بخواهیم از موج شرقی شدن جریان قدرت در روابط و سیاست بین‌الملل سخن به میان آورد لیکن واقعیت تحولات امروزین سیاست بین‌الملل نشان دهنده آن است که هرچه زمان جلو می رود، این ایده و مفروض هم از قوت تحلیلی و تبیینی بیشتری برخوردار می شود

برای دسترسی به فایل این مطلب اینجا را کلیک کنید.

هرچند بسیار زود است که بخواهیم از موج شرقی شدن جریان قدرت در روابط و سیاست بین‌الملل سخن به میان آورد لیکن واقعیت تحولات امروزین سیاست بین‌الملل نشان‌دهنده آن است که هرچه زمان جلو می رود، این ایده و مفروض هم از قوت تحلیلی و تبیینی بیشتری برخوردار می شود و قطب های قدرت در شرق به خصوص چین و روسیه نیز از فضای کنش بیشتری به نسبت گذشته برخوردار خواهند شد. هر چند هدف این مختصر تبیین تلقی از این فرایند یعنی شرقی شدن جریان قدرت به عنوان " فرصت یا ریسک استراتژیک " نیست لیکن واقعیت آن است که این انتقال نمی تواند انتقال ساده و آسانی تلقی شده و طبیعی است که حجم و دامنه رقابت و منازعه میان قطب های قدرت به خصوص با آمریکا را در اینده افزایش داده و این افزایش به نوبه خود می تواند تغییرات اساسی در "نظام‌های ژئوپلتیکی "و زیرمجموعه های مختلف امنیتی داشته باشد. در ادامه تلاش می شود تا به برخی از امواج مقوم فرایند " شرقی شدن جریان قدرت " به صورت مختصر اشاره شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرقی شدن جریان قدرت و کشاکش در سیاست بین‌الملل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..