تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معاون اول رييس جمهور شهادت جمعي از فرزندان شجاع ملت ايران در منطقه ميرجاوه را تسليت گفت/ دكتر جهانگيري: بدون ترديد مرتكبين اين جنايت غيرانساني و نفرت انگيز به سزاي اعمال ننگين شان مي رسند

معاون اول رييس جمهور در پيامي شهادت جانسوز جمعي از فرزندان رشيد و شجاع ملت ايران در اقدام تروريستي اشرار مسلح در منطقه ميرجاوه استان سيستان و بلوچستان را تسليت گفت.

متن پيام دكتر اسحاق جهانگيري بدين شرح است:
بسم الله الرحمن الرحيم
انالله و انا اليه راجعون
شهادت مظلومانه و جانسوز جمعي از فرزندان رشيد و شجاع ملت ايران كه در اقدامي تروريستي به دست اشرار مسلح در منطقه مرزي ميرجاوه در استان سيستان و بلوچستان به لقاء الله شتافتند، ملت ايران را داغدار كرد. ملت قدرشناس ايران همواره از مرزبانان غيور و فداكار خود كه در راه تأمين امنيت و آرامش هموطنان شان از جان عزيز و خون پاك خود گذشتند با بزرگي و افتخار ياد خواهد كرد. تروريست هاي وابسته و مزدوران وطن فروش بدانند كه نمي توانند با انجام اين دست از اقدامات ضد انساني و خائنانه در عزم استوار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در مبارزه با تروريسم و شرارت خللي وارد كنند و بدون ترديد مرتكبين اين جنايت غير انساني و نفرت انگيز را به سزاي اعمال ننگين شان مي رساند. ضمن تسليت اين ضايعه بزرگ به رهبر معظم انقلاب، خانواده هاي داغدار اين عزيزان، همرزمان آنها در نيروي انتظامي و همه آحاد ملت بزرگوار و صبور ايران، از خداوند متعال براي شهداي اين حادثه غمبار علو درجات و حشر با سيد و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين ( ع ) و براي خانواده هاي عزادار و بزرگوار اين عزيزان صبر و اجر مسألت دارم.
اسحاق جهانگيري
معاون اول رئيس جمهور

انتهای پیام /*




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معاون اول رييس جمهور شهادت جمعي از فرزندان شجاع ملت ايران در منطقه ميرجاوه را تسليت گفت/ دكتر جهانگيري: بدون ترديد مرتكبين اين جنايت غيرانساني و نفرت انگيز به سزاي اعمال ننگين شان مي رسند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..