تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنواره جهانی فجر رویکردی تعاملی دارد

کارگردان سرزمین کهن گفت: مجموعه فیلم‌های به نمایش درآمده در این جشنواره از حداقل استانداردها برخوردار بوده و من به شخصه شاهد نمایش آثار خیلی خوبی بوده‌ام. در مقایسه با دوره‌های تلفیقی این مجزا کردن به سینما کمک می‌کند.

به گزارش سینماخبر، کمال تبریزی نویسنده و کارگردان سینما درخصوص برگزاری جشنواره جهانی فیلم فجر گفت: به عنوان دومین سال برگزاری مجزای جشنواره جهانی فجر، از نظر من استقبال مخاطبان خاص و عام سینما در این دوره از جشنواره بسیار مثبت و با اهمیت است.

کمال تبریزی

وی ادامه داد: مجموعه فیلم‌های به نمایش درآمده در این جشنواره از حداقل استانداردها برخوردار بوده و من به شخصه شاهد نمایش آثار خیلی خوبی بوده‌ام. در مقایسه با دوره‌های تلفیقی این مجزا کردن به سینما کمک می‌کند.

کارگردان سریال "سرزمین کهن" افزود: این جداسازی جشنواره‌ها نسبت به هم باعث به وجود آمدن فضای گفتمان تخصصی میان سینماگران شده و اکثر هنرمندان می‌توانند بی واسطه با یکدیگر ملاقات کنند. به عنوان مثال این فضا برای جوانانی که می‌خواهند آثارشان را به تهیه کنندگان معرفی کنند امکان بسیار مطلوبی را فراهم آورده است.

وی نسبت به حضور بزرگان سینما در جشنواره جهانی فجر طی سالهای آینده ابراز امیدواری کرد و تصریح کرد: در حال حضور سینماگران برجسته در این جشنواره کاملاً به چشم می‌خورد اما اگر موانع خارجی کمتر می‌بود بدون شک کارگردان بیشتری امکان حضور در این جشنواره را پیدا می کردند.

نبریزی با اشاره به تاثیر تعاملی این جشنواره خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره و حضور هنرمندان ملل مختلف بی‌شک باعث به وجود آمدن تعاملی فرهنگی خواهد شد. تعاملی که خارج از سن و تجربه از کمال تبریزی و کارگردانان دیگر گرفته تا جوانان مثبت و اثربخش است. این تبادل فرهنگی بی واسطه، مستقیم و از نوع بهترین رابطه بین ملل است که خوشبختانه در این جشنواره هم به وجود آمده است.

میزان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنواره جهانی فجر رویکردی تعاملی دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..