تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیوار به دیوار کمک‌ در محیط خانوادگی را به تصویر می‌کشد

سریال "دیوار به دیوار" با به تصویر کشیدن موضوع کمک به یکدیگر در محیط خانوادگی و با حضور یک بازیکن فوتبال از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

به گزارش سینماخبر، "دیوار به دیوار" سریال تلویزیونی شبکه 3 سیما است که پخش آن از نوروز امسال آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

این اثر تلویزیونی داستان چند خانواده را به تصویر می‌کشد که هر یک بنا به دلیل بدقولی پیمانکار پروژه ساختمانی خود، مجبور می‌شوند مدتی را در کنار یکدیگر در یک خانه زندگی کنند.

سریال دیوار به دیوار

تعداد قسمت‌های در نظر گرفته شده برای این سریال، 60 قسمت است و گروه سازنده هم‌اکنون مشغول تصویربرداری ادامه قسمت‌های این سریال هستند.

خانواده‌هایی که در این خانه با یکدیگر زندگی می‌کنند، پیش از اینکه در اثر یک اتفاق با همدیگر آشنا شوند، هیچ گونه آشنایی با یکدیگر نداشتند.

همچنین پژمان جمشیدی که با بازی در سریال تلویزیونی "پژمان" سعی کرد فعالیت‌های خود را به عنوان بازیگر هم ادامه دهد، در سریال "دیوار به دیوار" نقش یک راننده تاکسی را ایفا می‌کند که همراه با همسرش به عنوان خانواده‌ای دو نفره که فرزندی در راه دارند، در این خانه با دیگر خانواده‌ها زندگی می‌کنند.

سریال دیوار به دیوار

سریال "دیوار به دیوار" با حضور بازیگران مختلف تلاش می‌کند فضایی خانوادگی و در عین حال پرشور را برای مخاطب تلویزیون به تصویر بکشد و در عین مفاهیمی مانند کمک به یکدیگر در مواقع حساس را هم نمایش می‌دهد.

در این سریال همچنین اشپیتیم آرفی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس نیز به عنوان بازیگر میهمان در بخش‌هایی از این اثر حضور پیدا می‌کند.

سریال دیوار به دیوار

گوهر خیراندیش ، آزاده صمدی، رویا تیموریان، فرهاد آئیش، علی شادمان، یاسمینا باهر، ویشکا آسایش، پژمان جمشیدی، مجید شهریاری، حسن زارعی، مهسا طهماسبی، رضا ناجی، جواد عسگری و مهوش وقاری از جمله بازیگر‌هایی هستند که در سریال "دیوار به دیوار" به ایفای نقش می‌پردازند.

سریال "دیوار به دیوار" به کارگردانی سامان مقدم هر شب ساعت 20:45 روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

گزارش از: بهاره کنجکاوفرد

میزان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیوار به دیوار کمک‌ در محیط خانوادگی را به تصویر می‌کشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..