تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای یک نمایش ایرانی در سوئد

نمایش "روزن" به کارگردانی جواد عاطفه با بازی بازیگران سوئدی و ایرانی در تئاتر شهر استکهلم به روی صحنه رفت.

  به گزارش سینماخبر،«روزن» تولید مشترک ایران و سوئد و محصول Atepho Theatre Company است که تسیم برغشی آن را نوشته و در فستیوال "نمایش نو، دنیای نو" در سوئد مورد توجه قرار گرفت.

روزن.jpg

این نمایشنامه درباره مهاجرت و انسان مهاجر در رویارویی با انسانی بومی سرزمینی است که به آن مهاجرت کرده است. هم میزبان و هم مهمان در یک بن‌بست گرفتار شده‌اند. زن و مرد مهاجری با دختر خود در زیرزمینی به صورت غیرقانونی و به‌ اصطلاح "سیاه" زندگی می‌کنند. دختر خانه را تر ک می‌کند و... این آغاز ماجرا است.

نمایشنامه روزن توسط شارلوت نیوهاوزر، موسس انتشارات "دراگون" ناشر آثار نمایشی در اسکاندیناوی، منتشر و پخش می‌شود. شارلوت نیوهاوزر، ناشر و دراماتوژ آثار نمایشی تئاتر ملی سوئد و برخی فیلم‌های سوئدی در چند سال گذشته است. او تحصیل‌کرده‌ تئاتر در آمریکا و مدرس دراماتوژی در دانشگاه‌های سوئد و یکی از دراماتوژهای فعال تئاتر امروز سوئد است.

لوویسا وِستربلوم، امیل کِکونیوس، ملیحه مینوخرد، امیر برغشی و عاطفه پاکبازنیا بازیگران این نمایش هستند. لوویسا وِستربلوم فارغ‌التحصیل تئاتر از دانشگاه نیویورک و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون سوئد است. امیل ککونیوس هم دانش‌آموخته‌ تئاتر در استکهلم و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون سوئد است.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: تهیه کننده: سروش علمی (با همکاری گروه پرسیس)، دستیار کارگردان: شقایق دارابی، نغمه رجبی‌فر، عکاس: عاطفه پاکبازنیا، سروش علمی، طراح پوستر: حامد بارئی طبری، طراح بروشور: ایمان خیاطان، مسئول روابط عمومی و روابط بین‌الملل: ملینا نوری‌زاد

اجرای عمومی نمایش "روزن" به طراحی و کارگردانی جواد عاطفه از ۲۷ آوریل در تئاتر شهر استکهلم روی صحنه است.

ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای یک نمایش ایرانی در سوئد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..