تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش ظرفیت قطار حومه‌ای تهران- ورامین- پیشوا- گرمسار

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شرکت راه‌آهن، مهدی قمری‌نژاد مدیر پروژه قطارهای حومه‌ای با اشاره به استقبال مردم از راه‌اندازی قطار حومه‌ای تهران-ورامین-پیشوا-گرمسار در دو هفته اخیر گفت: به منظور رفاه حال مسافران و در جهت ارایه خدمات مطلوب، اقدامات لازم به منظور افزایش ظرفیت در دست انجام است. 

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته از ابتدای راه اندازی در بیستم فروردین ماه سال جاری، قطار حومه ای تهران-ورامین-پیشوا-گرمسار، روزانه ۱۴ سیر تردد داشته كه این تعداد در ۲ سیر تهران - گرمسار و ۱۲ سیر در مسیر تهران - پیشوا بوده است که به منظورسوار و پیاده شدن مسافرین در ایستگاه های تهران، ری، ورامین، پیشوا و گرمسار و توقفگاه های قرچك و باقرآباد انجام شده است. 

به گفته قمری نژاد با توجه به اضافه شدن مسافرین گرمسار به خصوص در سیر اول و آخر، حتی این ظرفیت نیز كم است كه اقدامات لازم برای افزایش ظرفیت در حال اقدام است.

گفتنی است حركت قطار حومه ای تهران -گرمسار، از گرمسار ساعت ۶ صبح و از تهران ۱۸:۴۰ عصر، و قیمت بلیط قطارهای تهران - گرمسار ۳ هزار تومان است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش ظرفیت قطار حومه‌ای تهران- ورامین- پیشوا- گرمسار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..