تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ستاد انتخابات ندای ایرانیان در جنوب تهران و ری آغاز به کار کرد

دکتر فراهانی، عضو هیأت رئیسه ی شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان، در خصوص وضعیت شهر تهران، بیان داشتند که پلاسکویی شدن مدیریت شهر تهران، با اقدامات انجام شده طی ۱۲ سال در یک مسیر خاص، دور از ذهن نیست و باید برای جلوگیری از این فاجعه، سریعتر اقدامات مدیریتی صورت پذیرد

طی مراسمی، ستاد انتخاباتی حوزه ی جنوب تهران و ری حزب ندای ایرانیان افتتاح گردید.

این مراسم با حضور دبیرکل حزب ندای ایرانیان آقای دکتر فراهانی، رئیس شاخه ی جوانان حزب، آقای دکتر نوید مقدم، رئیس ستاد انتخابات تهران آقای مهندس شعبانیان، آقای علیرضا محسنیان قائم مقام ستاد، آقای مهندس امیر پیمانی معاون اجرایی ستاد و جمعی از اعضای ستاد برگزار شد.

آقای دکتر فراهانی در این مراسم، با اشاره به اهمیت سازماندهی فعالیتهای تشکیلاتی در حزب ندای ایرانیان، نیروهای فکری و ستادی این حزب را از تأثیرگذارترین افراد ستادهای اصلاح طلبان در کشور بر شمرد.

در ادامه، آقای دکتر فراهانی، عضو هیأت رئیسه ی شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان، در خصوص وضعیت شهر تهران، بیان داشتند که پلاسکویی شدن مدیریت شهر تهران، با اقدامات انجام شده طی ۱۲ سال در یک مسیر خاص، دور از ذهن نیست و باید برای جلوگیری از این فاجعه، سریعتر اقدامات مدیریتی صورت پذیرد.

ایشان اشاره داشتند عدم مشارکت مردم در فرایند رأی گیری، ریختن رأی به سبد جریانی است که معضلات فعلی تهران، نتیجه ی سوء مدیریت آنهاست.

آقای دکتر فراهانی ضمن بیان این مطلب که خود زاده ی جنوب شهر هستند و با معضلات این حوزه ی شهری آشنایی کامل دارند، بیان داشتند نقش حوزه ی جنوب تهران و ری در شناسایی معضلات شهری به نمایندگان شورای شهر بسیار مهم و حیاتی است و برای این مهم، برگزاری جلسات، فعالیتهای ستادی و برنامه های تبلیغاتی با حضور کاندیداهای عضو فهرست اصلاح طلبان به جهت ارتباط چهره به چهره و مواجهه ی کاندیداها با مشکلات شهری بسیار حیاتی است.

در ادامه ی این مراسم، آقای مهندس محمد امین شعبانیان، رئیس ستاد انتخابات تهران حزب ندای ایرانیان، ضمن تشکر از اعضا و هیأت رئیسه ی حوزه ی جنوب و ری، گزارشی از اقدامات انجام گرفته در تشکیل سایر حوزه های ۱۱ گانه ی حزب در استان تهران، مطالبی را عنوان داشتند.

در همین زمینه، آقای علیرضا محسنیان، نائب رئیس ستاد تهران، در خصوص لزوم به کار گیری عملی شعار حزب ندای ایرانیان در حوزه ها و شعب عنوان کردند: شعار ما ندا را می سازیم تا ندا ایران را بسازد باید به صورت عملی و سازماندهی شده، در تمامی حوزه ها، دفاتر و ستادهای این حزب، نمود عملی پیدا کند.لذا برای نیل به این هدف مهم، نقش روابط عمومی و نحوه ی عضوگیری و ساماندهی نیروهای صف و ستاد، می بایست مطابق آیین نامه ها و چارت مصوب در ستادها اجرایی شود.

آقای شعبانیان نیز با اشاره به اهمیت نقش ستادهای منطقه ای، عنوان داشتند در حال حاضر 6 حوزه از حوزه های 11 گانه ی شهر تهران با معرفی نفرات و محل دفتر ستاد، شروع به فعالیت نموده اند که تا پایان هفته ی جاری، مابقی حوزه ها نیز فعالیت خود را آغاز خواهند نمود.آغاز رسمی فعالیتهای این دفاتر در هفته ی آینده طی یک مراسم رسمی و با حضور مسئولین حزب ندای ایرانیان و اعضای ارشد شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان به اطلاع عموم رسانده خواهد شد.حزب ندای ایرانیان بر آن است تا با ساماندهی نیروهای خوش فکر و قوی در ستادهای انتخاباتی خود، بازوی پرتوان جبهه ی اصلاحات در معرفی کاندیداهای متخصص، پاک و متعهد به مردم شریف تهران و شهرستانهای استان باشد.

با توجه به بافت مذهبی حوزه ی جنوب تهران و ری، آقای مهندس امیر پیمانی به عنوان معاون اجرایی ستاد، لزوم برقراری ارتباط با مراکز فرهنگی مذهبی منطقه را از مهمترین فعالیتهای این ستاد بر شمردند و با توجه به نقش پررنگ و تاریخ ساز مساجد به عنوان اصلی ترین پایگاه های مذهبی در شهر تهران، بالاخص جنوب تهران و ری، اضافه کردند امید است با تکیه بر اصل راهبردی تعامل که از اصول اصلی حزب ندای ایرانیان است، بتوان از پتانسیل این مراکز فرهنگی-مذهبی به نحو احسن برخوردار گردید.

در این مراسم که به همت اعضای حزب ندای ایرانیان شعبه ی جنوب تهران برگزار شده بود، آقای دکتر حمید گلی زاده به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی حزب ندا در حوزه ی جنوب تهران و ری منتصب و حکم خود را از دبیرکل حزب دریافت نمودند.

آقای حمید گلی زاده در این زمینه عنوان داشتند به دلیل سالها فعالیت در منطقه ی جنوب تهران و ری و عضویت در شورای عالی اصلاح طلبان جنوب تهران، زمینه ی مساعدی جهت فعالیتهای آتی حزب ندا در این منطقه وجود دارد که ضمن سازماندهی اعضای حزب ندای ایرانیان در این حوزه، با توجه به برنامه ها و اهداف تعیین شده، در جهت گسترش و تربیت نیروهای تشکیلاتی اقدام می شود و خواهد شد.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ستاد انتخابات ندای ایرانیان در جنوب تهران و ری آغاز به کار کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..