تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درست خوابیدن در بارداری، چند توصیه

من همیشه موقع خواب به پهلوی راست میخوابم چون شنیده بودم سمت چپ برای جنین خطرناکه.

سوال:

سلام و تشکر خدمت خانم دکتر. من ماه 6 بارداری هستم.یکی از اقوام نزدیک من متاسفانه سرطان داره و تحت پرتودرمانی و شیمی درمانی هست.من گهگاهی در منزلشون به دیدنش میرم میخوام بدونم ممکنه برای بچه من ضرری داشته باشه ؟و سوال دوم من اینکه من همیشه موقع خواب به پهلوی راست میخوابم چون شنیده بودم سمت چپ برای جنین خطرناکه . اما در مطلبی از سایت شما خوندم که باید به پهلوی چپ بخوابیم.لطفا منو راهنمایی بفرمایید. 

جواب:

اگر پرتو درمانی می شوند سعی شود دوری شود. جز در موارد ضرورت نزد ایشان نروید. خوابیدن در بارداری باید به پهلوی چپ باشد. بخصوص در ماه های انتهایی بارداری. پهلوی راست ترجیحا نخوابید. به پشت خوابیدن نیز بسیار مضر است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درست خوابیدن در بارداری، چند توصیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..