تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشت بره کباب شده به همراه برنج زعفرانی

کد خبر: ۵۱۷۸۱۸

۱۰۳۱۰  بازدید

می توانید از یک قطعه گوشت بره به همراه انواع و اقسام چاشنی های طبیعی غذایی درست کنید با کلی خاصیت فوق العاده برای بدن. این ادویه جات بدون اینکه غذا را بیش از حد چرب کنند یا سدیم آن را بالا ببرند به گوشت بره ای که استفاده می کنید طعم اضافه می کنند.

وب سایت دکتر کرمانی: می توانید از یک قطعه گوشت بره به همراه انواع و اقسام چاشنی های طبیعی غذایی درست کنید با کلی خاصیت فوق العاده برای بدن. این ادویه جات بدون اینکه غذا را بیش از حد چرب کنند یا سدیم آن را بالا ببرند به گوشت بره ای که استفاده می کنید طعم اضافه می کنند. از پروتئین تا چربی های سالم و کربوهیدرات همه درشت مغذی ها در این وعده غذایی حضور دارند. تعداد بالای ادویه جات استفاده شده در این دستور پخت آن را با دیگر غذاهای مشابه متفاوت کرده است کافی است نگاهی به لیست مواد به کار رفته بکنید تا این موضوع را متوجه شوید. اگر می خواهید طعمی متفاوت از گوشت بره را بچشید مطمئنم این دستور پخت می تواند کمک خوبی باشد.

مواد لازم:

اسپری پخت یا مقداری روغن یک فنجان پیاز که مکعبی خرد شده باشند دو حبه سیر، خرد شده یک فنجان برنج باسماتی نپخته دو فنجان آب مرغ بدون چربی و کم نمک یک چهارم قاشق چای خوری زعفران یک برگ بو سه چهارم قاشق چای خوری نمک یک دوم قاشق چای خوری زیره خرد شده یک دوم قاشق چای خوری دارچین خرد شده یک دوم قاشق چای خوری فلفل قرمز یک هشتم قاشق چای خوری گشنیز خرد شده یک هشتم قاشق چای خوری هل خرد شده یک هشتم قاشق چای خوری فلفل سیاه 680 گرم گوشت بره یک قاشق چای خوری روغن زیتون گوشت بره کباب شده به همراه برنج زعفرانی

طرز تهیه:

یک ماهی تابه متوسط را روی حرارت متوسط گرم کنید. ماهی تابه را با اسپری پخت یا مقداری روغن چرب کنید. به ماهی تابه پیاز و سیر اضافه کنید. به مدت 5 دقیقه یا تا زمانی که به رنگ قهوه ای طلایی درآیند بپزیدشان، مرتب بهم بزنید. برنج و سه مورد بعدی از لیست موارد لازم را اضافه کنید ( تا برگ بو ) مواد را به جوش بیاورید. درپوش ماهی تابه را بگذارید، حرارت را کم کنید و اجازه دهید 20 دقیقه بجوشد. برگ بو را جدا کنید، ماهی تابه را گرم نگه دارید.

گریل را آماده کنید.

نمک و شش مورد بعدی از لیست مواد لازم را با هم ترکیب کنید ( تا فلفل ). گوشت بره را با قلمو آغشته به روغن چرب کنید و سپس میکس نمکی را که درست کردید را به آن بمالید. گوشت بره را در سینی مخصوص گریل که با کمی روغن چرب کرده اید قرار دهید. به مدت 10 دقیقه گریل کنید در طول پخت یک بار گوشت را برگردانید. قبل از برش دادن گوشت اجازه دهید 5 دقیقه بماند. گوشت بره را با برنج سرو کنید.

اطلاعات تغذیه ای:

موادی که در این دستور پخت گفته شد برای چهار وعده می باشد. هر وعده شامل دو برش گوشت بره و سه چهارم فنجان برنج می باشد.

اطلاعاتی که در ادامه خواهد آمد مربوط به یک وعده از این غذا است.

کالری: 294 کالری از چربی در یک وعده: 35 درصد چربی در یک وعده: 11.3 گرم چربی اشباع در یک وعده: 4.5 گرم چربی غیر اشباع در یک وعده: 4.7 گرم چربی دارای حلقه های غیر اشباع در یک وعده: 0.5 گرم پروتئین در یک وعده: 24.1 گرم کربوهیدرات در یک وعده: 22.6 گرم فیبر در یک وعده: 1.9 گرم کلسترول در یک وعده: 68 میلی گرم آهن در یک وعده: 2.4 گرم سدیم در یک وعده: 618 میلی گرم کلسیم در یک وعده: 40 میلی گرم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشت بره کباب شده به همراه برنج زعفرانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..