تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاسانو: بعد از مسی، ژاوی و اینیستا بهترین بازیکن جهان هستم

آنتونیو کاسانو

مهاجم جنجالی و پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا با صحبت‌های خود باز هم به صفحه نخست مطبوعات ایتالیا راه یافت.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از توتو اسپورت، آنتونیو کاسانو که در چند تیم ایتالیایی درخشید و نامش را بر سر زبان‌ها انداخت، بیشتر با اخلاق عجیب و غریبش شناخته می‌شود.

او در صحبت‌هایی درباره سه بازیکن برتر کنونی جهان گفت‌: از نظر من لیونل مسی بهترین بازیکن جهان است. بعد از آن ژاوی، آندرس اینیستا و من، بهترین هستیم.

کاسانو همچنین درباره سه بازیکن پوشالی جهان نیز گفت‌: فکر می‌کنم پل پوگبا و ماریو بالوتلی خیلی خوش شانس هستند که مدیر برنامه‌هایی همچون مینو رایولا دارند. اگر پوگبا ۱۲۰ میلیون می‌ارزد، پس اینیستا در دوران اوجش چقدر می‌ارزید؟ آنها هر دو از بازیکنانی پوشالی هستند.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاسانو: بعد از مسی، ژاوی و اینیستا بهترین بازیکن جهان هستم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..