تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقبال گرم هواداران از بازیکنان استقلال/ عکس یادگاری ابراهیمی و حیدری در حرم امام‌ رضا (ع)

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم فوتبال استقلال که از ساعت 18 فردا (شنبه) در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر میهمان پدیده است، بعد از ظهر امروز، تهران را به مقصد مشهد ترک کرد.

اعضای تیم استقلال پس از ورود به مشهد مقدس برای زیارت به حرم امام رضا (ع) رفتند و سپس راهی هتل محل اقامت خود شدند.

در زمان حضور بازیکنان استقلال در حرم مطهر رضوی، هواداران این تیم با بازیکنان محبوب خود عکس یادگاری گرفتند و به نوعی بازار عکس سلفی داغ بود.

امید ابراهیمی که به تازگی به جرگه متأهلین پیوسته و با خسرو حیدری باجناق شده است، همراه با این بازیکن به حرم امام رضا (ع) رفت و کنار ضریح عکس یادگاری گرفت.

اتوبوس بازیکنان استقلال پس از رسیدن به هتل محل اقامت‌شان به شدت مورد استقبال هوادارانی قرار گرفت که مقابل هتل حضور پیدا کرده بودند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقبال گرم هواداران از بازیکنان استقلال/ عکس یادگاری ابراهیمی و حیدری در حرم امام‌ رضا (ع)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..