تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یخ نوش لیمو؛ رفع عطش در روزهای گرم

کد خبر: ۵۱۵۷۵۷

۳۶۴۶  بازدید

هوا کم کم رو به گرمی می رود و برای رفع عطش، باید به فکر چاره باشیم. در این مطلب طرز تهیه یخ نوش لیمو را به شما آموزش داده ایم تا در این گرما، کمی خنک شوید.

ماهنامه سرآشپز: هوا کم کم رو به گرمی می رود و برای رفع عطش، باید به فکر چاره باشیم. در این مطلب طرز تهیه یخ نوش لیمو را به شما آموزش داده ایم تا در این گرما، کمی خنک شوید.


مواد مورد نیاز:

چای سبز: 4 ق چ نعنا: 300 گرم لیموناد: 1 پیمانه لیمو ترش (حلقه ای شده): 1 عدد آب: 16 پیمانه شکر: به میزان لازم
 یخ نوش لیمو

روش تهیه:

1.    12 پیمانه آب را درون شیرجوشی بریزید و روی حرارت قرار دهید تا به جوش آید. بعد شکر، چای و نعنا را به آن اضافه کنید و با استفاده از قاشقی هم بزنید تا شکر حل شود.


2.    شیرجوش حاوی مواد را از روی حرارت برداشته و به مدت 1 ساعت کنار بگذارید تا خنک شود. سپس آن را از صافی رد کنید.


3.    برای تهیه لیموناد؛ 1 عدد لیموترش را به تکه های کوچک تقسیم و هسته های آن را جدا کنید. سپس آن را به همراه 50 گرم نعنا، 1 پیمانه سودا (آب گازدار)، شکر (کمی در صورت تمایل) و یک دوم پیمانه آب لیموترش درون دستگاه غذاساز بریزید تا یکدست شود.

 
4.    لیموناد و بقیه آب را به مواد بیفزایید.


5.    چای آماده شده را درون فنجان بریزید، سپس همراه با یخ و نعنا و لیموترش سرو کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یخ نوش لیمو؛ رفع عطش در روزهای گرم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..