تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سالاد سبزیجات با فلفل دلمه ایِ زیگزاگی

کد خبر: ۵۱۶۳۱۰

۶۸۶۱  بازدید

سالاد سبزیجات از مجموعه دستورغذایی هایی است که ما، طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده است.

وب سایت آشپزباشی: سالاد سبزیجات از مجموعه دستورغذایی هایی است که ما، طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده است.  ویتامین های B سیب زمینی نقش مهمی در سلامت بدن به ویژه در مورد رشد مو و سلول های B گروه عصبی دارد. سیب زمینی به علت دارابودن فیبر غذایی مناسب , در تنظیم عمل کرد دستگاه گوارش وجلوگیری از یبوست مفید است. هویج به هضم غذا کمک می‎کند و مقوی معده و بازکننده‎ی گرفتگی‎ها و انسداد کبد است. جعفری قدرت ایمنی بدن را بالا می برد و بوی نامطبوع دهان را از بین می برد. برگ های سبز پیازچه باعث رفع بیماری های روحی می شود. نخود فرنگی منبعی غنی از ویتامین K۱، فولیک‌اسید و ویتامین B۶ است. فلفل میزان کلسترول خون را پایین می آورد که این امر باعث کاهش فشارخون نیز می گردد.

سیب زمینی، هویج، جعفری، پیازچه، فلفل دلمه ای گرم هستند  و نخود فرنگی، سس مایونز و سرکه سردند.

مواد لازم:

 
    سیب زمینی  ۴ عدد     جعفری  ۱ شاخه     هویج  ۴ عدد     نخود فرنگی  ۱/۲ قوطی     نمک  ۱/۲ قاشق چای خوری     فلفل  ۱/۴ قاشق چای خوری     روغن زیتون ۱/۴ قاشق چای خوری     پیازچه
    فلفل دلمه ای
سالاد سبزیجات  طرز تهیه:

1-سیب زمینی را پوست کنده و بگذارید به مدت ۴۵ ذقیقه آب پز شود و خوب بپزد بعد از پخت سیب زمینی را با مخلوط کن میکس یا رنده کنید.


2-فلفل دلمه ها را به صورت زیگزاگی از قسمت بالای فلفل دلمه ای ببرید و داخل ان را تمیز و خالی کنید.


3-سیب زمینی خرد شده را با هویج، پیازچه خرد شده و تمام مواد گفته شده در ظرفی با هم مخلوط کنید و در ظرفی دیگر سس مایونز، روغن زیتون و سرکه و نمک را هم با هم مخلوط کنید و در انتها سس و مواد را یکی کرده و با هم مخلوط کنید.


4-مواد مخلوط شده را در فلفل دلمه های خالی شده بریزید رو روی آن را یک عدد کلم بروکلی بگذارید و دور آن را با کاهو تزیین کنید و نوش جان کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سالاد سبزیجات با فلفل دلمه ایِ زیگزاگی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..