تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فالوده سیب و تاثیر آن بر بهبود معده

گاهی اوقات دچار معده درد می شویم و فرد را دچار یک احساس ناخوشایند می کند. گاهی اوقات در اثر شنیدن یک خبر بد و یا ناراحتی بسیار و یا وقتی یک فرد دچار استرس و اضطراب می شود، وضعیت معده فرد بهم می ریزد و دگرگون می شود و یا به طور عامیانه، معده فرد عصبی می شود. می توانید برای این که معده ی خود را به حالت عادی برسانید و کمی از مشکلات آن را برطرف کنید، کمی فالوده سیب بخورید

گاهی بعد از انجام آندوسکوپی، آزمایش های مکرر خون، عکس از دستگاه گوارش و پیگیری های مکرر بیماران، هیچ دلیل خاصی برای درد، سوء هاضمه، نفخ، اسهال و یبوست و… یافت نمی شود. دلیلش چیست؟

روده تان عصبی است؟

کافی است فردی که با اشتها در حال خوردن غذاست خبر ناگهانی و بدی بشنود یا به هر دلیلی عصبانی شود. این وضعیت به سرعت باعث می شود از اشتها افتاده و حتی دچار تهوع و استفراغ شود پس به راحتی می توان پی برد این دو سیستم چقدر به هم نزدیک اند و چقدر زود از یکدیگر تاثیر می پذیرند.

به همین دلیل است که وقتی بیماری با مشکل گوارشی به ما مراجعه کند حتما شرایط روحی و روانی او را جویا می شویم و وقتی هم ثابت شود فرد مضطرب یا پراسترس باشد، بخشی از درمان را به کنترل تنش عصبی اختصاص می دهم، اما توصیه مفید، عملی و ساده ای که تقریبا برای تمام مبتلایان به بیماری گوارشی عصبی وجود دارد، خوردن فالوده سیب است.
فالوده شفابخش

سیب باعث تقویت دستگاه گوارش می شود ولی بعضی از افراد با خوردن سیب دچار نفخ می شوند، برای جلوگیری از نفخ توصیه می کنیم سیب زرد بزرگی را پوست بگیرید، رنده و با ۲ قاشق غذاخوری گلاب مخلوط کنید تا خاصیت نفاخی آن از بین برود. فالوده سیب باید قبل از خواب میل شود.
بوی آرامشبخش

اثر فالوده سیب روی سیستم گوارشی یک شبه ایجاد نمی شود و بیماران باید حداقل ۲ هفته به طور مداوم از آن استفاده کنند. نکته دیگری که طب سنتی به آن اعتقاد دارد، بوییدن سیب خوشبو است. ثابت شده رایحه سیب در انسان ها آرامش ایجاد می کند. اگر فردی فالوده سیب دوست ندارد، می تواند خورش سیب یا به درست کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فالوده سیب و تاثیر آن بر بهبود معده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..