تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرنخ‌هایی از واقعیت افزوده در نشان تجاری مک پرو اپل

اپل تعدادی نشان تجاری جدید برای مک‌ پرو بعدی خود ثبت کرده است که ظاهرا نشان از برنامه‌های این شرکت برای فعالیت در حوزه‌ی واقعیت افزوده دارد.

با توجه به اینکه مدیرعامل اپل بارها قابلیت‌ها و امکانات واقعیت افزوده را ستایش کرده، علاقه‌ی کوپرتینویی‌ها به این حوزه کاملا مشخص است. همچنین نباید فراموش کنیم که اپل از مدتی قبل افراد متخصص این حوزه را به استخدام خود درمی‌آورد. حال به نظر می‌رسد با توجه به تغییرات اعمال‌شده در نشان‌ تجاری مک‌ پرو، کمپانی اپل برخی از برنامه‌های احتمالی آينده‌ی خود را در زمینه‌ی واقعیت افزوده مشخص کرده است.

بنا به اعلام وب‌سایت پتنتلی‌اپل، کمپانی اپل اخیرا به‌روزرسانی‌هایی در نشان تجاری مک‌ پرو در هنگ‌کنگ اعمال کرده است که از جمله این نشان‌های تجاری به‌روز شده می‌توان به «نمایشگرهای واقعیت افزوده، عینک، کنترلر، هدست و عینک سه‌بعدی» اشاره کرد. اپل‌اینسایدر به این مورد اشاره کرده است که برای ثبت نشان‌ تجاری باید اطلاعاتی در مورد خود محصول نیز ارائه شود و صرفا نمی‌توان به کاربردهای کنونی محصول اکتفا کرد و این یعنی باید ویژگی‌هایی که محصول مورد نظر در آینده ارائه خواهد داد نیز برای ثبت نشان‌ تجاری مشخص شود. البته شاید این اقدام فقط به‌منظور جلوگیری از طرح دعوی قضایی در حوزه‌ی واقعیت مجازی صورت گرفته باشد.

باید در نظر داشته باشیم که از مدتی قبل مشخص شده که اپل در حال توسعه مدل جدید مک‌ پرو است. این شرکت اخیرا تأیید کرد که در حال به‌روزرسانی مک‌ پرو است؛ اما دقیقا نمی‌دانیم مدل جدید مک‌ پرو چه زمانی به بازار عرضه خواهد شد. در حال حاضر نمی‌دانیم واقعیت افزوده در مک‌ پرو چگونه کار خواهد کرد. اما همان‌طور که اشاره کردیم، علاقه‌ی اپل به این حوزه بسیار واضح است و به همین دلیل باید کمی بیشتر صبر کنیم تا ببینیم ساکنان کوپرتینو چه محصولی در این زمینه ارائه خواهند داد.

نظر شما در این مورد چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرنخ‌هایی از واقعیت افزوده در نشان تجاری مک پرو اپل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..