تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قرار گرفتن شش فضانورد در مدار مریخ تا سال 2028

قرار گرفتن شش فضانورد در مدار مریخ تا سال 2028به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت لاکهید مارتین سال گذشته برنامه هایش را برای ایجاد یک بیس کمپ ِ مریخی اعلام کرد و اکنون این سازمان فضایی جزئیات بیشتری را در خصوص ایستگاه فضایی مریخی به اشتراک گذاشته است. این ایستگاه می تواند نگرش ما را نسبت به سیاره سرخ دستخوش تغییر قرار دهد و اطلاعات ارزشمندی در اختیارمان بگذارد.

علی رغم تمامی صحبت ها درباره سکونت انسان ها در مریخ، این امر می تواند در سال های بسیار دور روی دهد. اما ما میتوانیم در یک دهه آتی این سیاره را به خوبی تحت نظر قرار بگیریم. محققان مرکز "لاکهید مارتین” برنامه ای را برای احداث یک کمپ شش نفره در مریخ تدوین کرده اند که در سال ۲۰۲۸ تحقق می پذیرد. آنان امیدوارند که این آزمایشگاه فضایی دید آنها را نسبت به سیاره سرخ گسترش دهد و انسان را یک گام به سکونت در آن نزدیک تر کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قرار گرفتن شش فضانورد در مدار مریخ تا سال 2028»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..