تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرویس لایو اینستاگرام دچار اختلال شد

از دقایقی پیش سرویس لایو اینستاگرام دچار اختلال شده است و دسترسی و استفاده از آن ممکن نیست. 

مقالات مرتبط:

سرویس لایو اینستاگرام که طی روز‌های گذشته به یکی از پلتفرم‌های نامزد‌های انتخابات ۱۳۹۶ ریاست جمهوری ایران تبدیل شده بود، از دقایقی پیش دچار اختلال شده است و در صورت اقدام به استفاده از این سرویس، در صفحه‌ی Checking باقی خواهید ماند. البته این اختلال هنوز در تمامی اپراتور‌ها و ISP‌-ها مشاهده نمی‌شود. 

این اختلال در حالی رخ داده است که کمتر از ۱۰ دقیقه به اولین مناظره‌ی تلویزیونی نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است. پیش‌بینی می‌شود اختلال لایو اینستاگرام در جریان کنترل شرایط انتخابات و به دستور مقامات قضایی انجام گرفته باشد.

آیا شما نیز امکان دسترسی به سرویس لایو اینستاگرام ندارید؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرویس لایو اینستاگرام دچار اختلال شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..