تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین نمونه تصاویر منتشرشده از دوربین سونی XZ Premium

تقریباً دو ماه قبل بود که سونی پرچم‌دار جدید خود، اکسپریا XZ Premium را در کنگره جهانی موبایل شهر بارسلونا معرفی کرد. این گوشی ادامه دهنده‌ی راه اکسپریا Z5 Premium محسوب می‌شود و میراث‌دار نمایشگر ۴K از این گوشی است. متأسفانه دستگاه‌هایی که در بارسلونا نمایش داده شدند، آماده‌ی عرضه‌ی نهایی نبودند و همچنین فرصت چندانی نیز برای نگاه نزدیک‌تر به این گوشی محیا نبود.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

امروز اما نسخه‌ی نهایی اکسپریا XZ Premium به دست ما رسیده و موفق شدیم که نگاه نزدیک‌تری به این گوشی داشته باشیم. مطمئناً یکی از بخش‌های جذاب این محصول دوربین آن است که ما نیز مشتاقانه آن را مورد بررسی قرار دادیم و اکنون شما نیز می‌توانید به اولین نمونه‌های تصاویر ثبت شده با این گوشی ۴K نگاهی داشته باشید.

اکسپریا XZ Premium نیز از تکنولوژی مشابه Motion Eye که در سری XZ بکار رفته است، بهره می‌برد. همچنین یک سنسور تصویری ۱۹ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار فوق‌العاده سریع، تثبیت‌کننده‌ی هوشمند سونی با امکان ضبط ویدئوهای حرکت آهسته تا ۹۶۰ فریم بر ثانیه این دوربین را تشکیل داده‌؛ البته تصاویر و ویدئوهای زیر با حالت‌های مختلف این دوربین ثبت شده‌اند تا درک بهتری از کیفیت آن پیدا کنید.

نمونه تصاویر



نمونه تصاویر ویدئویی

لینک کوتاه:

Phonearena



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین نمونه تصاویر منتشرشده از دوربین سونی XZ Premium»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..