تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشانه‌های مصرف مواد مخدر در نوجوانان چیست؟

به گفته کارشناسان، تغییرات ناگهانی و نوسانات رفتاری از جمله نشانه‌هایی هستند که والدین باید به آن‌ها دقت لازم را داشته و در صورت مشاهده، نسبت به احتمال مصرف مواد مخدر فرزندشان احساس نگرانی کنند.

همچنین از دیگر نشانه‌های مصرف مواد مخدر در نوجوانان تغییرات ناگهانی آنان در روابط‌شان با دوستان و اعضای خانواده است. علاوه بر این، والدین باید به تغییراتی که در عادات شخصی فرزندشان بوجود می‌آید، توجه داشته باشند. همچنین ممکن است نوجوان در وضعیت تحصیلی‌اش با مشکل روبرو شود.

مصرف مواد مخدر همچنین با نشانه‌هایی در وضعیت جسمی نوجوان همراه است که می‌توان به تغییر در وزن و افسردگی اشاره کرد.

 کارشناسان به والدین توصیه می‌کنند درصورتی که احساس می‌کنند فرزندشان مواد مخدر مصرف می‌کند، موارد زیر را رعایت کنند:

رفتار و فعالیت فرزندشان را به دقت تحت کنترل داشته باشند،

محدودیت‌های جدی‌تری را برای فرزندشان اعمال کرده و به آنان گوشزد کنند در صورت نقض آن‌ها پیامدهایی متوجه‌شان خواهد بود،

با فرزندشان به آرامی صحبت کرده و به حرف‌هایشان گوش کنند.

42234




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشانه‌های مصرف مواد مخدر در نوجوانان چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..