تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تهیه کننده ماجرای نیم روز مستند انتخاباتی قالیباف را می‌سازد

به گزارش افکارنیوز،

محمود رضوی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون ساخت مستند تبلیغاتی محمد باقر قالیباف یکی از نامزدهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری را تایید کرد و گفت: این یک کار گروهی است که از لحظه ثبت‌نام با سرپرستی من آغاز شده است. در واقع فیلم مبتنی بر این دو سه روز شکل نگرفته بلکه پیشینه‌ای دارد و البته این فضای انتخاباتی هم در آن گنجانده خواهد شد.

وی ادامه داد: از زمان ثبت‌نام‌های انتخاباتی پیشنهاد ساخت این مستند داده شد؛ اکنون بخش پیشینه و سابقه محمد باقر قالیباف در مستند آماده شده. منتظریم تا فضای رقابت‌ها شکل بگیرد و داغ بشود، مواضع کاندیداهای دیگر نیز مشخص شود تا بدانیم چه خطی را باید پیش بگیریم.

رضوی خاطرنشان کرد: به طور حتم تا اواخر انتخابات ساخت این مستند ادامه خواهد داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تهیه کننده ماجرای نیم روز مستند انتخاباتی قالیباف را می‌سازد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..