تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باج خواهی ترامپ از کره جنوبی

به گزارش افکارنیوز،

 اظهارات اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا صدای اعتراض بسیاری از مردم کره جنوبی را بلند کرده است مردمی که خواستار جلوگیری از استقرار سامانۀ موشکی ثاد در خاک کشورشان شده اند.

بر اساس گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، آمریکا درپی مستقر کردن سامانۀ موشکی ثاد در خاک کره جنوبی برای مقابله با تهدیدهای کره شمالی است ولی مسکو و پکن معتقدند که استقرار چنین سامانه ای امنیت ملی روسیه و چین را به خطر می اندازد و وضعیت ناآرام شبه جزیره کره را بدتر می کند.

یون کوان سوک سخنگوی "مون چِه این" نامزد نام آشنای انتخابات ریاست جمهوری آتی کره جنوبی نیز امروز خواستار تعویق استقرار سامانۀ موشکی آمریکایی ثاد در خاک کشورش شد.

سوک در مصاحبه با رویترز گفت : دولت کره جنوبی باید فوراً استقرار سامانۀ موشکی ثاد را به تعویق بیندازد، و باید منتظر دستور دولت آتی باشد.

ترامپ به تازگی در اظهاراتی گفته است کره جنوبی در ازای استقرار سامانۀ موشکی ثاد در خاک خود باید مبلغی تا حدود یک میلیارد دلار به  آمریکا بپردازد.

سوک در کنفرانسی خبری گفت : مساله استقرار سامانۀ موشکی ثاد باید فوراً و کلاً به دولت آتی واگذار شود زیرا ما دیگر نمی توانیم مسئولیت تصمیمات نسنجیده دولت کنونی را به عهده بگیریم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باج خواهی ترامپ از کره جنوبی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..