تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محتوای مناظره امروز نامزدهای انتخاباتی موضوعات «اجتماعی» است

سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه انتخابات خبرگزاری فارس، گفت: محتوای مناظره امروز کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری مسائل اجتماعی است و موضوعات اقتصادی و سیاسی در مناظره‌های بعدی کاندیداها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: طبق تصمیم کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخاباتی نامزدها بنا بوده تا در مناظره امروز مسائل اجتماعی مورد بحث قرار گیرد و مسائل اقتصادی و سیاسی در دو مناظره بعدی نامزدها مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخاباتی نامزدها اظهار داشت: مناظره امروز کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ساعت 16 و 30 تا 19 و 30 دقیقه برگزار می‌شود و از ساعت 16 تا 16 و 30 مبانی تبلیغات انتخاباتی برای نامزدها از سوی اعضای کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخاباتی نامزدها تشریح و قرعه‌کشی برای تعیین صندلی نامزدها در مناظره انجام می‌شود.

قاضی‌زاده با بیان اینکه ساعت 16 و 30 هر 6 نامزد برای شرکت در مناظره وارد سازمان می‌شوند،‌خاطرنشان کرد: بناست تا در خلال برنامه 3 ساعته  مناظره آنتراکت 15 دقیقه‌ای داشته باشند که جزئیات این امر و سایر موضوعات در دستور کار مناظره توسط مجری برنامه اعلام می‌شود.

وی در پایان گفت: تمام برنامه‌ها از ساعت 14 و 30 و ورود نامزدها به سازمان صدا و سیما و بحث قرعه‌کشی و آغاز مناظره در رسانه ملی به صورت زنده پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

 

 

http://fna.ir/DX8NIW



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محتوای مناظره امروز نامزدهای انتخاباتی موضوعات «اجتماعی» است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..