تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تسلیت وزیر ارشاد برای شهادت مرزبانان سیستان‌وبلوچستان

پیام تسلیت وزیر ارشاد برای شهادت مرزبانان سیستان‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، متن پیام تسلیت سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای شهادت جمعی از مرزبانان منطقه سیستان بلوچستان به شرح زیر است:

«بسم رب الشهدا و الصدیقین

شهادت مظلومانه جمعی از سربازان و مرزبانان پاکباخته میهن اسلامی در منطقه صفر مرزی سیستان و بلوچستان موجب تاسف و تاثر عمیق گردید.

جهان امروز گرفتار تفکراتی بی‌منطق و اندیشه‌هایی خطرناک شده است که وجود خود را در حذف دیگران تعریف می‌کنند و با دست زدن به اعمال تروریستی، آرامش و امنیت مردم را با مخاطره مواجه می‌کنند. جمهوری اسلامی ایران که از آغاز با این پدیده شوم از سوی مخالفان خود مواجه بوده و هزینه‌های سنگینی را نیز متحمل گردیده، همواره بر ضرورت صلح و دوستی و اخلاق تاکید کرده و در هیچ زمانی تسلیم این نوع کج اندیشی‌ها نشده است. این یک واقعیت است که هیچ یک از گروه‌های تروریستی و کسانی که دست به این اعمال غیر انسانی می‌زنند، از کوچک‌ترین امنیت و آرامشی برخوردار نبوده و نیستند و در مقابل، نظام اسلامی و مردمی ما در وضعیت کنونی منطقه از بالاترین سطح امنیت و ثبات برخوردار است که بی‌تردید سهم عمده آن، مرهون جانفشانی­‌ها و از خودگذشتگی‌های جوانان جان بر کف این مرز و بوم است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت خالصانه به ملت بزرگ ایران و خانواده‌های داغدار این عزیزان، از خداوند متعال رحمت واسعه و علو درجات برای شهدای این حادثه تلخ و صبر و شکیبایی بازماندگان محترم را مسالت دارم.»

58243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تسلیت وزیر ارشاد برای شهادت مرزبانان سیستان‌وبلوچستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..