تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولید، روح اقتصاد مقاومتی است/ جامعه تولید محور با سفته بازی پولدار نمی‌شود

تولید، روح اقتصاد مقاومتی است/ جامعه تولید محور با سفته بازی پولدار نمی‌شودبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خطبه‌های پیش از نماز جمعه تهران اظهار داشت: باید بتوانیم جمهوری اسلامی ایران را در رقابت بازارهای جهانی پرقدرت و با عظمت کنیم و برای این منظور باید بتوانیم در داخل کشور نیز از لحاظ تولید و کار خود را رو به جلو حرکت دهیم.

وی ادامه داد: حرکت رو به جلو به همراه قدرتمند شدن در جامعه تولید محور اتفاق می‌افتد؛ جامعه تولید محور نیز با سفته بازی پولدار نمی‌شود بلکه در چنین جامعه‌ای تولید و کارگر شرافت دارد و این مهم همان روح اقتصاد مقاومتی است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: از رهبر معظم انقلاب سپاسگزاری می‌کنیم بابت اینکه 4 سال گفتمانی تولید کرده‌اند که امسال هر کس کاندیدای انتخابات شده از اشتغال صحبت می‌کند و این یعنی گفتمان اشتغال گفتمان حاکم در کشور شده و کارگران در چنین گفتمانی عزت می‌یابند.

وی افزود: تاکنون توانستیم حدود 2 میلیون شغل ایجاد کنیم اما به دلایل متعدد همچون باز شدن پنجره جمعیتی و تاخیر در ورود به بازار کار و غیره نیازمند ایجاد شغل بیشتری هستیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: طرحی را دنبال می‌کنیم که سرمایه‌گذاری ها رشد اشتغال آور داشته باشند و ما برای پاسخ به پدیده رشد بدون اشتغال برنامه ده‌گانه طراحی کرده‌ایم.

ربیعی ادامه داد: برخی از برنامه‌های خود را در سال 94 و در 10 استان آغاز کرده‌ایم و همچنین برنامه جامع متکی بر مزیت های منطقه‌ای اشتغال را دنبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه رسیدگی به کارگران و بازنشستگان را مورد توجه قرار داده است، افزود: به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم که حداقل مزد را بر تورم پیشی دهیم و همچنین موضوع بیمه کارگران فاقد بیمه و بیمه سلامت برای حاشیه‌نشین ها را مورد توجه جدی قرار دادیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: افزایش قدرت خرید، دستمزد و تثبیت شغل را در سال های اخیر دنبال کرده‌ایم و توجه به اقتصاد مقاومتی نیز به‌طور جد مدنظر بوده است.

ربیعی تأکید کرد: راه نجات کشور ما تولیدگرا شدن است و این مهم در اقتصاد مقاومتی نهفته می‌شود و ما نیز همین مسیر را پیش رفته و دنبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه راه نجات جامعه زندگی با شرافت کارگر است، گفت: به‌دنبال این هستیم که هر ایرانی دفترچه بازنشستگی ندارد بازنشستگی ارزان قیمت بگیرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد: سپاسگزار حمایت‌های رهبر معظم انقلاب در اقتصاد مقاومتی و تولید هستیم؛ ما برای بهبود امنیت شغلی و بهبود زندگی کارگران حرکت و تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولید، روح اقتصاد مقاومتی است/ جامعه تولید محور با سفته بازی پولدار نمی‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..