تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین اقدام طاهری بعد از اعتصاب پرسپولیسی‌ها

به گزارش افکارنیوز،

 علی اکبر طاهری و حمید رضا گرشاسبی، سرپرست و عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که طی روزهای اخیر واکنشی نسبت به درخواست بازیکنان این تیم نداشتند، با تداوم این اتفاق دقایقی پیش راهی مجموعه خیریه عمل شدند تا با بازیکنان به گفتگو بپردازند و آنها را نسبت به انجام تمرین و پیگیری دیدارهای باقیمانده ترغیب کنند.

سرخپوشان که در فاصله کمتر از دو هفته مانده به پایان فصل بین 30 تا 40 درصد مطالبات‌شان باقی مانده است به دنبال این هستند تا تکلیف آن مشخص شود. مساله ای که تاکنون از سوی باشگاه بی تفاوت مانده است و باعث شده تا آنها در سه روز اخیر از انجام تمرین خودداری کنند. اکنون با حضور اعضای هیات مدیره و سرپرست این باشگاه در جمع بازیکنان باید دید آنها چه تصمیمی خواهند گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین اقدام طاهری بعد از اعتصاب پرسپولیسی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..