تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقرار دائمی تسلیحات راهبردی آمریکا در کره جنوبی

استقرار دائمی تسلیحات راهبردی آمریکا در کره جنوبیبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، این در شرایطی است که این کشور هم اکنون 28 هزار و 500 نیروی نظامی را برای چندین دهه در کره جنوبی مستقر کرده است.

پیشتر کره شمالی هشدار داده بود که آمریکا به بهانه تهدید این کشور در حال انتقال تجهیزات و وسایل نظامی پیشرفته به شبه جزیره کره است.

خبرگزاری یونهاپ از کره جنوبی روز جمعه به نقل از وزارت دفاع این کشور نوشت: استقرار تسلیحات و دارایی های راهبردی - نظامی آمریکا میان طرفین مورد بحث و توافق قرار گرفته است.

این وزارتخانه افزوده است: دو کشور در تازه ترین مذاکرات دفاعی هفته جاری خود در آمریکا این موضوع را مورد رایزنی قرار داده اند.

بر اساس مذاکرات صورت گرفته، آمریکا قصد دارد تسلیحات راهبردی خود را به طور مقرر و بر اساس یک برنامه درازمدت و مدون در این منطقه مستقر کند تا بتواند با حملات پیشدستانه کره شمالی مقابله کند.

در شرایطی که کره جنوبی، ژاپن و آمریکا در حال تقویت اتحاد نظامی در منطقه هستند؛ چین نسبت به خطر درگیری ها هشدار داده و کره شمالی اعلام کرده است اگر تحریک شود و یا مورد حمله قرار گیرد بی تردید به آمریکا حمله خواهد کرد.

مذاکرات نظامی آمریکا و کره جنوبی یک ساختار مقرر میان دو کشور است که از سال 2001 میلادی طرفین در این چارچوب برنامه های نظامی را تنظیم کرده اند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقرار دائمی تسلیحات راهبردی آمریکا در کره جنوبی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..