تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رژیم صهیونیستی 25 هزار واحد مسکونی در قدس احداث می کند

رژیم صهیونیستی 25 هزار واحد مسکونی در قدس احداث می کندبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، تعدادی از مسئولان این وزارتخانه در گفت وگو با رسانه های عبری اعلام کردند که این طرح شامل ساخت 10 هزار واحد مسکونی در سراسر قدس و 15 هزار واحد مسکونی در پشت خط سبز است.

وزیر مسکن رژیم صهیونیستی درصدد حصول توافق میان شهرداری قدس و کابینه این رژیم برای اجرای این طرح در آستانه سفر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به سرزمین های اشغالی است.

اعضای شورای امنیت سازمان ملل در دسامبر سال 2016 میلادی با صدور قطعنامه ای شهرک سازی در اراضی اشغالی فلسطین را محکوم کردند.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی اعلام کرده به هیچ یک از قطعنامه های سازمان ملل و نهادهای بین المللی پایبند نیست.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رژیم صهیونیستی 25 هزار واحد مسکونی در قدس احداث می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..