تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا پخش زنده اینستاگرام فیلتر شده است؟

به گزارش خبرآنلاین، به دنبال استفاده انفجاری از قابلیت پخش زنده اینستاگرام، گفته می‌شود این سرویس در ایران ازکارافتاده است.

هنوز مقامات شرکت زیرساخت یا سایر نهادهای مرتبط فنی نسبت به این خبر واکنش نشان نداده‌اند.

دادستان کل کشور در گفت‌وگو با میزان با اشاره به فعالیت ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در ایام انتخابات ضمن هشدار به کاندیداها و هواداران آن‌ها از رصد مستمر فضای مجازی خبر داد و گفت: به دادستان‌های سراسر کشور توصیه کرده‌ایم که رسانه‌های فضای مجازی را اعم از سایت‌ها یا سایر رسانه‌هایی که به‌صورت الکترونیک فعالیت می‌نمایند، رصد کنند.

وی افزود: چنانچه هر سایتی محتوای مجرمانه داشته باشد، اگر اقدامات آن مشمول کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه باشد از آن طریق و یا اگر مسئله فوریت داشته باشد از طریق دادستان‌ها با حکم قضایی برخورد خواهد شد.

گفتنی است حسن روحانی با 1 میلیون فالوور محبوب‌ترین کاندیدای ریاست جمهوری 96 در اینستاگرام است. رئیسی با 109 هزار، جهانگیری با 105 هزار، قالیباف با 59 هزار ، هاشمی طبا با 2662 و میرسلیم با 1908 فالوور در رده های بعدی هستند.


5656

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا پخش زنده اینستاگرام فیلتر شده است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..