تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرسره بازی در دفتر کار یوتیوب+ عکس

سرسره بازی در دفتر کار یوتیوب+ عکس// جمعهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالیکه با پیشرفت تکنولوژی وجود محل های فیزیکی برای انجام کار شاید دیگر ضرورتی همانند گذشته نداشته باشد اما بسیاری هنوز معتقدند برای تقویت و بهبود همکاری ارتباطات، ایجاد شفافیت و حس تجربه نیاز هست تا افراد در مکانی فیزیکی برای انجام کارها گردهم آیند.

امروزه و در دنیای به هم متصل ارتباطات هرجایی که دسترسی به اینترنت داشته باشید به کمک ابزارهای نوین تکنولوژی می توانید با همکارانتان ارتباط برقرار کرده و در اصطلاح دوری کار کنید اما همانطور که گفته شد برای قوت بخشیدن به تعاملات و ارتباطات کاری نیاز به وجود دفتر کاری فیزیکی خواهد بود.

اما منحصر بودن و خلاقیت در ایجاد محیطی شاد و نشاط آور برای افزایش بهره وری نیز مورد تاکید کارشناسان و نظریه پردازان است، یکی از دفاتر کاری که تلاش داشته است با ایجاد تغییرات خلاقانه محلی مناسب را برای انجام امور کاری فراهم آور شرکت یوتیوب است، در دفتر مرکزی سایت یوتیوب کارمندان برای پایین آمدن از طبقات می توانند به جای استفاده از پله یا آسانسور از سرسره های بزرگ استفاده کنند!

یوتیوب دومین وب‌گاه پرطرفدار دنیا پس از گوگل و پیش از فیس‌بوک و بزرگترین شاخهٔ گوگل است که در نوار ابزار این وب‌گاه دیده می‌شود، یوتیوب یکی از معروف‌ترین وب‌گاه های بارگذاری و تماشای ویدئو است که در فوریه سال ۲۰۰۵ ایجاد شد.

سرسره بازی در دفتر کار یوتیوب+ عکس// جمعه  سرسره بازی در دفتر کار یوتیوب+ عکس// جمعه  سرسره بازی در دفتر کار یوتیوب+ عکس// جمعه  سرسره بازی در دفتر کار یوتیوب+ عکس// جمعه  انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرسره بازی در دفتر کار یوتیوب+ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..