تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رهبر انقلاب گفتند صدایت به شعشاعی شباهت دارد، از آن بیشتر استفاده کن!

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، شرکت کنندگان مسابقات بین‌المللی قرآن کریم روز گذشته با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

یکی از کسانی که در محضر مقام معظم رهبری تلاوت کرد سعید پرویزی بود که پس از تلاوت دقایقی را با رهبر انقلاب گفت و گو کرد.

پرویزی در گفت‌و‌گو با فارس از رضایت رهبر معظم انقلاب از تلاوتش خبر داد و گفت: به لطف خدا یک بار دیگر توفیق حاصل شد تا در محضر رهبر معظم انقلاب تلاوت کنم و پس تلاوت محضرشان شرفیاب شوم. الحمدلله آقا از تلاوتم رضایت داشتند و گفتند: تلاوت خوبی داشتی و امروز عالی خواندی.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب از قطعه‌ای که به سبک عبدالفتاح شعشاعی خواندم بیشتر رضایت داشتند و به من گفتند: صدایت شباهت زیادی به شعشاعی دارد، از این سبک بیشتر در تلاوت استفاده کن!

نفر اول مسابقات بین المللی درباره نکات بیان شده در ادامه گفت‌و‌گویش با رهبر معظم انقلاب گفت: در ادامه من به آقا گفتم مردم شناخت و درک خوبی از تلاوت‌های شعشاعی ندارند و از این سبک به خوبی استقبال نمی‌کنند که آقا فرمودند: شما به کار خود ادامه دهید، اینها اشکالی ندارد.

پرویزی ادامه داد: در پایان هم التماس دعای یکی از دوستان را به معظم‌له رساندم و از آقا خواستم تا انگشترشان را به عنوان یادگار داشته باشم که رهبری معظم موافقت کردند.

انتهای پیام/ک

http://fna.ir/5N36YM



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رهبر انقلاب گفتند صدایت به شعشاعی شباهت دارد، از آن بیشتر استفاده کن!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..