تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چین، کره شمالی را تهدید کرد

به گزارش افکارنیوز،

  «رکس تیلرسون» وزیر خارجه آمریکا که پس از دیدار ترامپ با همتای چینی خود، به کمک چینی‌ها برای مقابله با کره شمالی امید پیدا کرده، از تهدید پیونگ‌یانگ توسط پکن سخن می‌گوید.

تیلرسون در شبکه خبری فاکس‌نیوز گفته که چینی‌ها به کره شمالی هشدار داده‌اند که در صورت اجرای آزمایش هسته‌ای جدید، تحریم‌هایی را علیه آنها اعمال می‌کنند.

وزیر خارجه آمریکا به گزارش دستگاه‌های اطلاعاتی از رفتار و منش «کیم جونگ اون» رهبر جوان کره شمالی هم پرداخته و گفته که وی آدم «نامعقولی» نیست و می‌تواند در پای میز مذاکره، طرف گفت‌وگوی آمریکایی‌ها شود.

تنش‌ها میان آمریکا و کره شمالی بر سر برنامه موشکی و هسته‌ای این کشور از زمان روی کار آمدن ترامپ، روز به روز بیشتر اوج می‌گیرد.

افزایش تنش‌ها و اعزام رزمناوهای آمریکایی به منطقه، باعث آماده‌باش نظامی در کره جنوبی و ژاپن شده؛ کشورهایی که پایگاه منطقه‌ای آمریکا در شرق آسیا و هدف حملات تلافی‌جویانه احتمالی کره شمالی خواهند بود.

چین در راستای فشار بر کره شمالی برای دست کشیدن از آزمایش‌های اتمی و از میان برداشتن بهانه آمریکایی‌ها برای تقویت حضور نظامی در شرق آسیا، اخیراً ورود ذغال‌سنگ از این کشور کوچک تحریم‌زده را ممنوع کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چین، کره شمالی را تهدید کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..