تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتهامات سنگین آخوندی به مدیریت شهری

به گزارش افکارنیوز،

عباس آخوندی با بیان این‌که بازار مسکن یکی از بازارهایی است که بیشترین دستکاری در آن شده است، اظهار کرد:‌« آمارهای سال 95را مرتب به مردم گزارش کردم و اعتقادم بر این است که به دلیل همکاری و اعتمادی که مدیریت شهری با سوداگران داشته‌اند، بیش از 250 میلیارد دلار از ثروت ملی سرگردان مانده است.

وی با اشاره به این‌که بر اساس آخرین آمار مرکز آمار ایران در سال 95 حدود 2 میلیون و 587 هزار خانه خالی در کشور وجود دارد، تصریح کرد:‌ اگر هر کدام از این خانه‌های خالی را سرمایه ‌ای به میزان 100 هزار دلار حساب کنیم، می‌شود 200میلیارد دلار که با سیاست‌های اشتباه بر باد رفته است.

وی با بیان اینکه این خانه‌ها بیشتر در مناطق شمال شهر وجود دارد، افزود: در منطقه یک تهران حدود 100هزار پروانه ساخت واحد مسکونی صادر شده و در مناطق دیگر شهر نیز به همین شکل است که نشان می دهد این سیاست ها کاملا غلط بوده است.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه گریزی هم به فوبیای خود زد و با بیان این‌که تمام مسکن مهرهایی که در بیابان ساخته شده‌اند، طرفدار چندانی ندارند و بسیاری از آنها خالی مانده است، افزود: سیاست ما رفتن به سمت خانه‌دار شدن خانه اولی ها است. یعنی سیاست پس‌انداز مسکن، حمایت از خانه‌دار شدن خانه اولی‌ها است.

آخوندی بیان کرد:‌به‌ جای این‌که برویم در بیایان خانه بسازیم، باید این سرمایه را در بافت‌های فرسوده و شهری سرمایه گذاری کرد. سیاست دیگر ما این است که باید برای افرادی که واقعا احتیاج به مسکن دارند، خانه‌ای تهیه کرد.

آخوندی گفت: بنابراین وقتی اصلاح مسیر کنید، باید مسیر سوداگرانه که مدت ها در کشور بوده را اصلاح کرد و اصلاح مسیر کار سختی است ولی فکر می‌کنم در این چهارسال موفق بوده‌ایم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتهامات سنگین آخوندی به مدیریت شهری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..