تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خرازی: ایران ناقض برجام نیست

کد خبر: ۵۲۱۲۵۴

۹۶  بازدید

رییس شورای راهبردی روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: تا زمانی که دیگران توافق هسته‌ای را نقض نکنند، برجام از سوی جمهوری اسلامی ایران نقض نخواهد شد.

خبرگزاری ایلنا: رییس شورای راهبردی روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: تا زمانی که دیگران توافق هسته‌ای را نقض نکنند، برجام از سوی جمهوری اسلامی ایران نقض نخواهد شد.

سید کمال‌الدین خرازی، در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد دولت امریکا درصدد است تا با تشدید فشارهای غیربرجامی، ایران را عصبانی کرده تا تهران از توافق هسته‌ای خارج شود و هزینه لغو برجام را ایران بپردازد. ایران برای مقابله با این مسئله چه تمهیداتی را اندیشه است؟ گفت: برنامه‌های جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با این فشارها این است که در قبال این فعالیت‌ها هیچ سستی از خودش نشان ندهد.

او با اشاره به رویکرد ایران در برجام اظهار داشت: تا زمانی که دیگران توافق هسته‌ای را نقض نکنند، برجام از سوی جمهوری اسلامی ایران نقض خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خرازی: ایران ناقض برجام نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..