تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتحادیه اروپا: آماده مذاکره بر سر برگزیت هستیم

کد خبر: ۵۲۱۲۵۳

۱۲۵  بازدید

مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا تاکید کرد که این اتحادیه آماده آغاز مذاکرات برگزیت است.

خبرگزاری ایلنا: «میشل بارنیه» مذاکره‌کننده ارشد اتحادیه اروپا در گفت‌وگوهای برگزیت در این باره گفت: «نکته این است که متحد هستیم، خط مشی روشنی داریم و آماده مذاکره هستیم.»

«آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان در سخنرانی در پارلمان کشورش با اشاره به مشکلات پیش رو اظهار داشت: «انرژی زیادی صرف مذاکرات دو ساله خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا خواهد شد.

هیچ شکی نیست که هم اتحادیه اروپا و هم بریتانیا باید اقدام‌های زیادی انجام دهند. می‌توانیم در اجلاس روز شنبه سران ۲۷ کشور عضو اتحادیه اروپا وحدت خود را نشان دهیم.»


«ترزا می» نخست‌وزیر بریتانیا شامگاه چهارشنبه پذیرای «ژان کلود یونکر» رئیس کمیسیون اروپا بود.

موضوع اصلی اجلاس فوق العاده روز شنبه سران اتحادیه اروپا برگزیت خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتحادیه اروپا: آماده مذاکره بر سر برگزیت هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..