تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۶۵درصد تهرانی‌ها مخالف حضور ورزشکاران و هنرمندان در شورای شهر

۶۵درصد تهرانی‌ها مخالف حضور ورزشکاران و هنرمندان در شورای شهر

جامعه > شهری - نتایج نظرسنجی جدید ایسپا پیرامون انتخابات شوراهای اسلامی شهر نشان می‌دهد ۶۵ درصد مردم تهران با کاندیدا شدن چهره های ورزشی، سینمایی و هنری مخالفند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در سه دوره گذشته شورای شهر تهران، چهره های ورزشی، پای ثابت چند صندلی ساختمان خیابان بهشت بوده‌اند. از سوی دیگر پای هنرمندان هم در دوره چهارم به شورای شهر تهران باز شد.

اما عملکرد ورزشکاران شورای شهر در در دوره چهارم، با انتقادات فراوانی همراه شد و کار به جایی رسید که واکنش آنها را هم در پی داشت. 

بااین حال این انتقادات باعث نشد ورزشکاران و هنرمندان برای انتخابات شورای شهر دوره پنجم ثبت نام نکنند. هرچند که برخی از انها انصراف دادند یا ردصلاحیت شدند.

اکنون اما نتایج نظرسنجی جديد ایسپا پيرامون انتخابات شوراهاي اسلامی شهر نشان می‌دهد ۶۵ درصد مردم تهران با کاندیدا شدن چهره های ورزشی، سینمایی و هنری مخالفند.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۶۵درصد تهرانی‌ها مخالف حضور ورزشکاران و هنرمندان در شورای شهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..