تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




DJI و هسل بلاد از اولین پلتفرم ۱۰۰ مگاپیکسلی عکاسی هوایی رونمایی کردند

پهپاد M600 Pro ساخت DJI به همراه دوربین مدیوم فرمت H6D-100c هسل‌بلاد، اولین پلتفرم ۱۰۰ مگاپیکسلی عکاسی هوایی را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

عکاسی هوایی به لطف استفاده از پهپاد، چند سالی است که دیگر فرآیندی پیچیده و گران‌قیمت محسوب نمی‌شود. علاوه بر عکاسان و فیلم‌سازان حرفه‌ای، علاقه‌مندان و عکاسان آماتور نیز می‌توانند با تهیه‌ی پهپادهای نسبتا ارزان قیمت، به عکاسی و تصویربرداری هوایی بپردازند.

مقاله‌های مرتبط:

هرچند تقریبا تمامی پهپادها به یک یا چند دوربین برای عکاسی و فیلم‌برداری مجهز هستند؛ اما از آنجایی که کیفیت دوربین پیش‌فرض به‌کاررفته در آن‌ها معمولا متوسط یا ضعیف است، حرفه‌ای‌ها ترجیح می‌دهند با تهیه‌ی پهباد و دروبین به‌صورت جداگانه، خود پلتفرم عکاسی هوایی مدنظرشان را بسازند.

اما راهکار جدید ارائه‌شده توسط DJI و هسل‌بلاد از یک پهباد قدرتمند مجهز به یک دوربین بالارده‌ی مدیوم فرمت استفاده می‌کند تا حرفه‌ای‌ها نیز بتوانند با خیالی آسوده و بدون نیاز به تهیه‌ی مجزای پهباد و دوربین، به یک پلتفرم باکیفیت برای عکس‌برداری هوایی دسترسی داشته باشند.

پهپاد DJI M600 Pro

پهپاد DJI M600 Pro، محصول مشترک DJI و Hasselblad

البته هم پهپاد، هم قاب نگه‌دارنده (Gimbal) و هم دوربین استفاده‌شده در این پلتفرم، به‌صورت جداگانه برای خرید در بازار وجود دارند و از لحاظ تئوری می‌توان با تهیه‌ی آن‌ها، پهپادی مشابه با مدل معرفی‌شده توسط DJI و هسل‌بلاد ساخت. بنابراین تنها مزیت ممکن برای این پکیج می‌تواند قیمت کمتر آن نسبت به حالت تهیه‌ی جداگانه‌ی پهپاد و دوربین باشد.

DJI در بیانیه‌ی مطبوعاتی خود آورده است:

پهپاد DJI M600 Pro، قاب نگه‌دارنده‌ی Ronin-MX و دوربین Hasselblad H6D-100c، تکنولوژی‌های بی‌رقیب هر سه شرکت را با هم ترکیب کرده‌اند تا ابزاری بی‌نظیر برای تصویربرداری هوایی با دقت و جزئیات بالا خلق شود. کاربران حرفه‌ای پهپاد می‌توانند به‌صورت پیوسته از طریق اپلیکیشن DJI GO کنترل دوربین را در دست داشته باشند و به خلق تصاویر هنری، جمع‌آوری اطلاعات نقشه‌نگاری و دیگر فعالیت‌های حرفه‌ای بپردازند.

دوربین H6D-100c هسلبلاد

دوربین مدیوم فرمت ۱۰۰ مگاپیکسلی H6D-100c هسل‌بلاد

مقاله‌ی مرتبط:

سال ۲۰۱۵، هسل‌بلاد با سرمایه‌گذاری در شرکت چینی DJI، علاقه‌ی خود را به فعالیت در زمینه‌ی ارائه‌ی راهکارهای تصویربرداری هوایی نشان داد. اندکی بعد، DJI نیز با تصاحب بخش عمده‌ای از سهام هسل‌بلاد، از مصمم بودن خود برای همکاری با کمپانی سوئدی سازنده دوربین پرده برداشت. پس از عرضه‌ی مشترک پهپاد مجهز به دوربین مدیوم فرمت A5D در سال گذشته، این دومین همکاری بین DJI و هسل‌بلاد به شمار می‌رود.  

پهپاد جدید DJI، سه‌ماهه‌ی سوم سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد. با توجه به قیمت ۱۶۰۰ دلاری قاب نگه‌دارنده‌ی Ronin-MX، قیمت ۵۰۰۰ دلاری پهپاد M600 Pro و قیمت ۳۳ هزار دلاری دوربین H6D-100c (بدون لنز)، باید انتظار قیمت بسیار بالایی برای این محصول داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «DJI و هسل بلاد از اولین پلتفرم ۱۰۰ مگاپیکسلی عکاسی هوایی رونمایی کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..