تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طبق شایعه‎ای از Foxconn، امسال خبری از آیفون ۸ نخواهد بود!

مدتی است شایعات و اطلاعات درز پیدا کرده و حدس و گمان بسیاری در مورد آیفون ۸ که انتظار می‌رود در دهمین سالگرد تولد آیفون از آن رونمایی شود به گوش میرسد اما گویا قضیه به این صورت نخواهد بود. با ترنجی همراه باشید.

به تازگی منبعی از درون فاکس‎کان (Foxconn) گفته که اپل فقط دستور ساخت آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس را داده است! به عبارت دیگر خط تولید فعلی این شرکت تغییری نمی‌کند و خبری از آیفون ۸ نخواهد بود. این منبع همچنین گفته که اجزای بسته بندی آیفون جدید باید تا هفته آخر ماه ژوئن به فاکس‎کان برسد. این قضیه می‌تواند اطلاعات بیشتری را در رابطه با این مسئله بدهد.

هم اکنون نمی‌توان در مورد شایعات مربوط به آیفون ۸ مانند نبود کلید هوم یا شارژ بی سیم نظری داد. اگرچه ما تقریبا مطمئن هستیم که اپل، دهمین سالگرد آیفون را نادیده نخواهد گرفت!

نظر شما در مورد آیفون ۸ چیست؟ از آن چه انتظاراتی دارید؟

لینک کوتاه:

gsmarena



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طبق شایعه‎ای از Foxconn، امسال خبری از آیفون ۸ نخواهد بود!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..