تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز فیلم انتخاباتی روحانی

به گزارش افکارنیوز،

جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات با اشاره به لغو و تصویب مجدد مناظرات زنده تلویزیونی ، اظهار داشت : آقای روحانی از ابتدای روند بحث انتخابات، نگران روند اجرای مناظرات بود .

وی با اشاره به نگرانی های رییس دولت یازدهم بیان داشت : این نگرانی از باب خدشه ای است که نسبت به عملکرد روحانی در حوزه سیاست خارجی ، اقتصادی و نصب مدیرانی که در این حوزه، فجایع زیادی را به وجود آورده اند به چشم می خورد.

قدوسی با اشاره به اینکه موضوع امنیت ملی ما به آگاهی مردم از امور کشور وابسته است، بیان داشت : اگر مردم در جریان برخی از مسایل نباشند امنیت کشور زیر سوال خواهد رفت اما برخی معتقداند که اگر کسی بیاید و برخی از مسایل را مورد سوال قرار دهد کشور را ناامن می کند که باید گفت اینطور نیست چراکه اگر سوال نشود ،به ناامنی دامن زده خواهد شد.

وی تاکید کرد : بنده معتقدم سر فصل مخالفت با مناظرات زنده تلویزیونی شخص آقای روحانی بود که بحمدالله این امر منتفی شد.

قدوسی با اشاره به بر خی از آمارها بیان داشت : البته برآورد ما این است که آقای روحانی تا رسیدن به مرحله مناظرات از جریان انتخابات انصراف می دهد.

این نماینده مجلس با اشاره به تیزر تبلیغاتی روحانی در جریان انتخابات ۹۶ ادامه داد: همچنین بنده مطلعم فیلم تبلیغاتی روحانی که اگر بماند و اجازه پخش بگیرد با مارش جنگ آغاز خواهد شد تا بدین نحوه به مردم بگوید: اگر مردم به وی رای ندهند، جنگ آغاز خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز فیلم انتخاباتی روحانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..