تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا در حال از دست دادن مبالغ هنگفتی در دفاع از عربستان سعودی است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه با خبرگزاری رویترز تأکید کرد که واشنگتن «مبالغ هنگفتی  را صرف دفاع از عربستان می‌کند اما این کشور رفتار منصفانه‌ای در قبال واشنگتن ندارد».

ترامپ در این مصاحبه تأیید کرد که دولت وی در حال گفت‌وگو درباره دیدارهای احتمالی به عربستان سعودی و سرزمین اشغالی در نیمه دوم ماه مه، می‌باشد.

رئیس‌جمهور آمریکا ضمن انتقاد از رویکرد عربستان در قبال واشنگتن گفت: «صراحتاً می‌گویم که عربستان سعودی رفتار منصفانه‌ای در قبال ما ندارد زیرا ما در حال از دست دادن مبالغ هنگفتی در دفاع از عربستان سعودی هستیم».

انتقاد ترامپ از ریاض که بزرگترین صادرکننده نفت در جهان است، در واقع بازگشت وی به اظهاراتش در مبارزات انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 آمریکا است که عربستان را متهم کرد که در پرداخت هزینه چتر امنیتی آمریکا کم‌کاری می‌کند.

وی حدود یکسال پیش در یکی از مبارزات انتخاباتی خود در ویسکانسین گفت: «هیچ‌کس آسیب و آزاری به عربستان سعودی وارد نخواهد کرد زیرا ما مراقب آنها هستیم. آنها سهم منصفانه‌ای به ما برای دفاع از خود نمی‌پردازند. ما در حال از دست دادن پول هنگفتی هستیم».

ترامپ در ارتباط با سازش میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها اعلام کرده است: «من خواستار مشاهده صلح میان اسرائیل و فلسطینیان هستم. دلیلی وجود ندارد که میان اسرائیل و فلسطینیان صلح وجود نداشته باشد-به هیچ وجه دلیلی وجود ندارد».

انتهای پیام/

http://fna.ir/A15ZDU



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا در حال از دست دادن مبالغ هنگفتی در دفاع از عربستان سعودی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..