تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امضای قرارداد جدید نفتی ایران تا یک ماه آینده

کد خبر: ۵۲۱۲۰۲

۲۸۴  بازدید

یک مقام ارشد ایرانی گفت، این کشور انتظار دارد اولین قرارداد نفتی این کشور در قالب مدل قراردادهای جدید نفتی (آی پی سی) در طی یک ماه آینده به امضا برسد.

خبرگزاری تسنیم: یک مقام ارشد ایرانی گفت، این کشور انتظار دارد اولین قرارداد نفتی این کشور در قالب مدل قراردادهای جدید نفتی (آی پی سی) در طی یک ماه آینده به امضا برسد.

رکن الدین جوادی، معاون وزیر نفت ایران در کنفرانسی در پاریس اظهار داشت: «ما انتظار داریم این اتفاق خیلی زود رخ دهد و امیدواریم در طی یک ماه آینده اولین قرارداد نفتی جدید امضا شود.»

در ماه ژانویه، ایران اعلام کرد که 29 شرکت از بیش از 14 کشور جهان اجازه یافته اند تا در مناقصه های پروژه های نفت و گاز این کشور بر اساس مدل جدید قراردادی شرکت کنند. تهران امیدوار است پس از سال ها تحریم، با جذب سرمایه گذاری خارجی تولید نفت و گاز خود را افزایش دهد.

اما مدل جدید قراردادهای نفتی ایران تاکنون چندین بار به دلیل مخالفت های داخلی با مفاد این قراردادها به تعویق افتاده است.

مدل جدید قراردادهای نفتی، به استفاده ایران از مدل بیع متقابل که در طی بیش از 20 سال گذشته مورد استفاده قرار می گرفت پایان می دهد. در این مدل، شرکت های خارجی اجازه نداشتند ذخایر نفتی موجود در ایران را برای خود رزرو کنند یا سهمی از شرکت های نفتی ایرانی خریداری نمایند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امضای قرارداد جدید نفتی ایران تا یک ماه آینده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..