تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلخوری شدید منصوریان و استقلالی ها از مجیدی

به گزارش افکارنیوز،

فرزاد مجیدی که فصل گذشته پس از درگذشت منصورخان پورحیدری به جای او مسئولیت سرپرستی تیم را بر عهده گرفت، روز گذشته مصاحبه تندی را علیه رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال انجام داد. صحبت های او به شدت با دلخوری علیرضا منصوریان و سایر استقلالی ها همراه بوده است.

 

آنها معتقدند فرزاد مجیدی اگر حرفی هم دارد باید بگذارد برای بعد از تمام شدن فصل، نه الان که این تیم هنوز سه بازی مهم در لیگ آسیا در پیش دارد.

 

استقلالی ها معتقدند اگر مجیدی صحبتی هم کرده، صرفا پای منافع مالی خود و مطالباتش از باشگاه در میان بوده است وگرنه لزومی نداشت در روزهایی که پرسپولیسی ها به دلیل مشکلات مالی در اعتصاب به سر می برند و یک آرامش نسبی در استقلال حکمفرماست، یک پیشکسوت اینگونه و با یک مصاحبه جنجالی آرامش این باشگاه را بر هم بزند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلخوری شدید منصوریان و استقلالی ها از مجیدی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..