تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوبت بعد از ظهر کنکور ارشد شروع شد/ رقابت ۱۳۷ هزار داوطلب در ۶۳ کد رشته امتحانی شناور

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین بیست و دومین المپیاد علمی دانشجویی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

تعداد ۸۷۸ هزار و ۳۸۸ داوطلب در ثبت نام کرده اند. از این میان، تعداد ۴۳۰ هزار و ۶۶ نفر زن و ۴۴۸ هزار و ۳۲۲ نفر مرد هستند.

از تعداد ۸۷۸ هزار و ۳۸۸ داوطلب، تعداد ۷۱ هزار و ۷۷۴ داوطلب علاوه بر انتخاب کدرشته امتحانی اول، علاقمندی خود را نیز به کد رشته امتحانی دوم اعلام کرده اند. در مجموع برای داوطلبان ثبت نام کننده و علاقمندان به کد رشته امتحانی دوم ۹۵۰ هزار و ۱۶۲ کارت صادر شده است.

از تعداد ۹۵۰ هزار و ۱۶۲ کارت صادره، تعداد ۴۶۲ هزار و ۵۶۵ کارت برای داوطلبان زن و ۴۸۷ هزار و ۵۹۷ کارت برای داوطلبان مرد صادر می شود.

آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ در ۶۸ شهرستان و ۱۸۵ حوزه امتحانی برای ۶ گروه آموزشی برگزار می شود.

شروع فرآیند برگزاری آزمون صبحها از ساعت ۷:۳۰ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۴:۳۰ (دو و نیم بعد از ظهر) است. درب حوزه‌های امتحانی صبح ها راس ساعت ۷:۰۰ و بعد از ظهرها راس ساعت ۱۴:۰۰ (دو بعد از ظهر) بسته خواهد شد. لذا پس از بسته شدن در سالنهای امتحانی از ورود داوطلبان به حوزه امتحانی، ممانعت به عمل خواهد آمد.

آزمون داوطلبان ۱۱ کدرشته برای تعداد ۳۶۲ هزار و ۸۳۵ داوطلب که ۱۷۹ هزار و ۷۶۸ نفر زن و ۱۸۳ هزار و ۶۷ نفر مرد هستند، در صبح پنجشنبه ۷ اردیبهشت ماه ۹۶ برگزار شد.

در بعد از ظهر پنجشنبه ۷ اردیبهشت ماه ۹۶ نیز آزمون ۶۳ کد رشته امتحانی (کد رشته‌های امتحانی شناور) برای ۱۳۷ هزار و ۴۰۹ داوطلب که از این تعداد ۶۳ هزار و ۸۶۶ نفر زن و ۷۳ هزار و ۵۴۳ نفر مرد هستند، برگزار می شود.

آزمون صبح جمعه ۸ اردیبهشت برای ۳۲۹ هزار و ۵۵۴ داوطلب در ۲۲ کدرشته برگزار می شود که از این تعداد ۱۴۲ هزار و ۹۴۹ نفر زن و ۱۸۶ هزار و ۶۰۵ داوطلب مرد هستند.

آزمون بعد از ظهر جمعه ۸ اردیبهشت نیز برای ۱۲۰ هزار و ۳۶۴ داوطلب که ۷۵ هزار و ۹۸۲ داوطلب آن زن و ۴۴ هزار و ۳۸۲ نفر آن مرد هستند در ۳۶ کدرشته برگزار خواهد شد.

کارنامه کلیه‌ داوطلبان‌ شرکت‌ کننده‌ در آزمون‌ هر یک‌ از کد رشته‌های‌ امتحانی‌، به نحو مقتضی و در نیمه دوم خرداد ماه سال ۱۳۹۶ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در اختیار داوطلبان قرار داده‌ خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوبت بعد از ظهر کنکور ارشد شروع شد/ رقابت ۱۳۷ هزار داوطلب در ۶۳ کد رشته امتحانی شناور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..