تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جایزه اخلاق جشنواره جهانی فجر پرچمداری اخلاق است

وزیر ارشادبه گزارش خبرنگارحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛رضا صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در اختتامیه سی و پنجمین جشنواره جهانی فجر در جمع خبرنگاران در خصوص دستاورد های این جشنواره اظهار داشت: انصاف جشنواره بین المللی فجر در این است که بگویم با کیفیت‌تر و با قدرت‌تر از سال قبل برگزار شد و رضا میر کریمی و تیمش بسیار زحمت کشیدند، البته تلاش حجت الله ایوبی نیز حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: پیام این رویداد روشن است این که ما در منطقه و جغرافیای پرآشوبی هستیم اما در ایران امنیت برقرار است و در این کشور امن پیام اخلاق را نشان می‌دهیم و هیچ رسانه‌ای مثل سینما نمی‌تواند پیام صلح برساند و من فکر می‌کنم جشنواره با داوری قدرتمند و با نظم و قدرت و انسجام برگزار شد.

صالحی امیری گفت: از خلاقیت‌های میرکریمی این بود که جشنواره را به مرکز و پایین شهر منتقل کرد تا واقعیات را نشان دهد. این جشنواره هزینه کمتری کرد و تاثیر بیشتری گذاشت و امسال جایزه اخلاق هم داشتیم که پیامش پرچمداری اخلاق است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جایزه اخلاق جشنواره جهانی فجر پرچمداری اخلاق است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..