تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مصرف گوشت و پروتئین حیوانی، خطر بروز کبد چرب را به دنبال دارد

مصرف گوشت و پروتئین حیوانی، خطر بروز کبد چرب را به دنبال داردبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، رژیم غذایی سرشار از پروتئین‌های حیوانی با خطر ابتلا به بیماری کبد چرب غیر الکلی (NAFLD) همراه است. در این بیماری، چربی در کبد اشخاصی با وزن اضافه ماندگار می‌شود.

کبد چرب غیر الکلی وضعیتی عمدتاً نگران‌کننده برای سلامتی به شمار می‌رود که می‌تواند منجر به اسکار (سیروز) و سپس ابتلا به سرطان و نقص در کارکرد بهینهٔ کبد شود و احتمال بروز عوارض تهدیدگر زندگی و حتی نیاز به پیوند کبد را قوت بخشد.

به گفته «لوئیس آلفرینک»، از مرکز پزشکی اراسموس در روتردام هلند، و نویسنده ارشد این مطالعه، «شیوه زندگی سالم، سنگ بنای درمان بیماران مبتلا به کبد چرب غیر الکلی به شمار می‌رود اما توصیه‌های غذایی خاصی معمولا در این زمینه در دسترس نیست. مطالعه ما نشان داده که مصرف پروتئین حیوانی با بروز کبد چرب غیر الکلی بویژه در پابه‌سن‌گذاشتگان دارای وزن اضافه مرتبط است».

منبع: سلامت آنلاین

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مصرف گوشت و پروتئین حیوانی، خطر بروز کبد چرب را به دنبال دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..