تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یکی از بهترین ربع های سال سامسونگ – قول پرچمداری جدید در اواخر سال

امروز سامسونگ گزارش درامدش را در ربع اول سال ۲۰۱۷ منتشر کرد و میتوان گفت وضع سامسونگ بسیار خوب است، این کمپانی از کل بیزینس خود حدود ۸٫۷ میلیارد دلار سود کرده، اما سود فسمت موبایل در حقیقت نسبت ربع اخر سال ۲۰۱۶ سقوط کرده، البته سامسونگ در ربع اول ۲۰۱۷ به نسبت ربع قبلی گوشی های بیشتری را فروخته است!

به عبارت دیگر: سامسونگ تعداد بیشتری را فروخته اما در امد کمتری داشته، مشکل را البته میتوان در علاقه ی مشتریان به گلکسی اس ۸ جستجو کرد که هفته پیش عرضه شد، سامسونگ همچنین مجبور بود قیمت گلکسی اس ۷، پرچمدارش که حالا کم کم در حال از یاد رفتن است را کمتر کند. اما با این امار فروش بالا هم فروش گلکسی اس ۷ کم شد و دلیلش احتمالا منتظر ماندن طرفداران برای عضو جدید خانواده اس بوده. به هر حال سامسونگ این فروش چشم گیر را مدیون گوشی های میان رده و با قیمت متوسط اش است!

در هر صورت ربع اول سال ۲۰۱۷ در بین بهترین ربع های سال های مختلف برای این کمپانی دوم است! و بخش عظیمی از این فروش را باید مدیون فروش نیمه رسانا ها و بخش صفحه نمایشش باشد، قبلا کمپانی پیش بینی کرده بود که حدود ۸٫۸ میلیارد سود خواهد کرد که حال میبینیم تقریبا به آن رسیده.

و در آخر، این کمپانی کره ای قول عرضه ی یک پرچمدار جدید در نیمه دوم سال را داده، برای کسانی که با سامسونگ اشنا نیستند باید گفت که اینکار برای سامسونگ عادی است ، سامسونگ پرچمدار سری اس خود را در بهار و پرچمدار سری نوت خود را در پاییز به بازار ها میرساند! به عبارت دیگر گلکسی نوت ۸ که شایعات بسیاری پیرامونش پخش شده بود احتمالا واقعی است و چند ماه دیگر آماده فروش است، البته باعث تعجب نیست چون سامسونگ قبلا نیز گفته بود که پس از فاجعه ی گلکسی نوت ۷ ، قرار نیست سری نوت ها به کلی کنار گذاشته شوند،  البته هنوز چیزی به طور رسمی تایید نشده.

لینک کوتاه:

PhoneArena



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یکی از بهترین ربع های سال سامسونگ – قول پرچمداری جدید در اواخر سال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..