تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه بفهمیم در اینستاگرام بلاک شده‌ایم؟

چگونه بفهمیم در اینستاگرام بلاک شده‌ایم؟به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها اینستاگرام به محبوب ترین شبکه اجتماعی بین ایرانیان تبدیل شده است و کمتر کسی پیدا می شود که نام اینستاگرام را نشنیده و از آن استفاده نکرده باشد. همانطور که می دانید، بلاک کردن (مسدود کردن) ویژگی است که در تمامی شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها وجود دارد و کاربر به با استفاده از این ویژگی می تواند دیگر کاربرانی که برای او مزاحمت ایجاد می کنند را مسدود کنند.

اگر در اینستاگرام بلاک شوید، دیگر نمی توانید به شخص مورد نظر خود پیام دهید یا صفحه او را مشاهده کنید. اگر مواردی که در زیر نام برده شده را در مورد شخصی تایید می کنید، شما در اینستاگرام از طرف او بلاک شده اید.

 چگونه بفهمیم در اینستاگرام بلاک شده‌ایم؟

اگر نام حساب کاربری شخص مورد نظر را جست و جو می کنید اما صفحه او ظاهر نمی شود اگر وارد صفحه او شده اید اما نمی توانید او را فالو کنید اگر قبلا او را فالو کرده بودید اما در حال حاضر به صفحه او دسترسی ندارید اگر وارد صفحه او شدید و با پیام "No Post Yet" در وسط صفحه مواجه شدید در حالی که تعداد پست های او قابل مشاهده است.

 اگر موارد بالا در مورد شما صحت دارد، شما از صفحه آن شخص بلاک شده اید.

 انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه بفهمیم در اینستاگرام بلاک شده‌ایم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..