تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایشگاه مینیاتوری در نیویورک+تصاویر

 گروهی از هنرمندان در نمایشگاهی واقع در نیویورک که با عنوان "دروازه گالیور" شناخته می شود 300 صحنه مینیاتوری خلق کرده اند. این 300 مکان مشهور از 50 کشور انتخاب شده اند.

لازم است بدانید که تعداد این هنرمندان بیش از 600 نفر است و مساحت این نمایشگاه بیش از 4 هزار متر مربع است.

گفتنی است؛ هزینه ساخت و راه اندازی نمایشگاه تاکنون 40 میلیون دلار بوده و از 6 آوریل بازدید عمومی دارد که تا 30 دسامبر در نیویورک ادامه خواهد داشت.

نمایشگاه مینیاتوری در نیویورک+تصاویر نمایشگاه مینیاتوری در نیویورک+تصاویر نمایشگاه مینیاتوری در نیویورک+تصاویر نمایشگاه مینیاتوری در نیویورک+تصاویر نمایشگاه مینیاتوری در نیویورک+تصاویر نمایشگاه مینیاتوری در نیویورک+تصاویر نمایشگاه مینیاتوری در نیویورک+تصاویر نمایشگاه مینیاتوری در نیویورک+تصاویر نمایشگاه مینیاتوری در نیویورک+تصاویر نمایشگاه مینیاتوری در نیویورک+تصاویر نمایشگاه مینیاتوری در نیویورک+تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایشگاه مینیاتوری در نیویورک+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..