تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهتاب کرامتی، رضا یزدانی و... را در سینما ماندانا ببینید

مهتاب کرامتی، رضا یزدانی و... را در سینما ماندانا ببینید

فرهنگ > سینما - روز جمعه هشتم اردیبهشت فیلم سینمایی «تیک آف» با حضور مصطفی زمانی، پگاه آهنگرانی، رضا یزدانی، سوگل قلاتیان، محسن شریفیان (سرپرست گروه موسیقی لیان) و مهتاب کرامتی در سینما ماندانا اکران می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «تِیک آف» نام فیلمی است به کارگردانی و نویسندگی احسان عبدی‌پور و تهیه‌کنندگی طهورا ابوالقاسمی با سرمایه‌گذاری بیمه رازی و مهتاب کرامتی. فیلمی که این روزها روی پرده است و دومین اکران مردمی خود را فردا جمعه هشتم اردیبهشت پشت سر می‌گذارد.

مهتاب کرامتی با انتشار تصویری از پوستر این فیلم از اکران مردمی آن در سینما ماندانا خبر داد و نوشت: «دومین «تیک آف» جمعه در سینما ماندانا ‎پس از استقبال بی‌نظیر از اولین اکران مردمی در سینما آزادی. عوامل فیلم سینمایی «تیک آف»، جمعه هشتم اردیبهشت ساعت 18 تا 21 در سینما ماندانا همراه با مردم به تماشای فیلم می‌نشینند.»

هشتم اردیبهشت مصطفی زمانی، پگاه آهنگرانی، رضا یزدانی، سوگل قلاتیان، محسن شریفیان (سرپرست گروه موسیقی لیان) و مهتاب کرامتی در سینما ماندانا حضور خواهند داشت.

242  




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهتاب کرامتی، رضا یزدانی و... را در سینما ماندانا ببینید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..