تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قرص برنج جان ۱۰ همدانی را گرفت

ساعت ۲۴- مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان گفت: ۱۰ نفر در همدان بر اثر مسمومیت ناشی از مصرف قرص برنج جان خود را از دست دادند.

«علی‌احسان صالح» در گفت‌وگو، اظهار کرد: آمارها افزایش تلفات ناشی از مصرف قرص برنج را در سال ۹۵ نشان می‌دهد به طوری‌که ۳ زن و ۷ مرد در این مدت جان خود را بر اثر مصرف قرص برنج از دست دادند.

وی استفاده نادرست از قرص برنج را دارای عواقب جبران‌ناپذیری دانست و افزود: سال ۹۴ نیز ۸ نفر در همدان شامل ۲ زن و ۶ مرد به علت مسمومیت ناشی از مصرف این قرص جان باختند.

صالح در زمینه تبعات منفی استفاده از قرص برنج نیز عنوان کرد: با جذب قرص برنج در بدن انسان، آنزیم‌های سلولی بلوکه شده و زمینه سمی شدن سلول‌ها در تمام سیستم بدن مهیا می ‎ شود.

وی با بیان اینکه پادزهری برای بی‌تأثیر کردن مسمومیت با قرص برنج وجود ندارد، تأکید کرد: مصرف قرص برنج دارای علائمی چون کم ‎ خونی، کاهش اشتها و وزن، شکستگی و مرگ تدریجی استخوان ‎ ها است.

صالح با بیان این‌که استفاده نصف قرص برنج برای یک فرد بالغ کشنده است، یادآور شد: اختلالاتی چون اختلال نبض، کبدی و عصبی، اختلالات متابولیکی، از کارافتادگی کلیه، افت فشار خون و بی‌هوشی از اثرات استفاده از این قرص به شمار می ‎ رود.

ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قرص برنج جان ۱۰ همدانی را گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..