تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرانسه شهادت مرزبانان ایرانی را تسلیت گفت

کد خبر: ۵۲۱۱۱۰

۱۵۷۸  بازدید

وزارت امور خارجه فرانسه با صدور یک بیانیه، شهادت گروهی از مرزبانان ایرانی به دست تروریست ها را به ملت ایران و خانواده قربانیان این حادثه تسلیت گفت.

خبرگزاری ایرنا: وزارت امور خارجه فرانسه با صدور یک بیانیه، شهادت گروهی از مرزبانان ایرانی به دست تروریست ها را به ملت ایران و خانواده قربانیان این حادثه تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است: فرانسه حمله یک گروه مسلح در مرز بین ایران و پاکستان را که به کشته شدن دستکم 8 مامور ایرانی انجامید، محکوم می کند.


بیانیه که روز پنجشنبه منتشر شده است، می افزاید: ما مراتب تسلیت خود را به خانواده قربانیان این حادثه و ملت ایران ابراز می داریم.


11 تن از ماموران مرزبانی نیروی انتظامی متشکل از سه نیروی کادر و هشت سرباز وظیفه حدود ساعت 20 چهارشنبه شب در منطقه مرزی چاهندو میرجاوه به هنگام تعویض پست مورد حمله و کمین تروریست ها قرار گرفتند.


متاسفانه سه درجه دار و 6 سرباز وظیفه مرزبانی در این حادثه بر اثر تیراندازی با تیربار گرینف به شهادت رسیدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرانسه شهادت مرزبانان ایرانی را تسلیت گفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..